Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
16.10.18 , 20:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Новости от УЗ

Pages: 1 ... 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 [435] 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 ... 482
Reply | Print
Author Topic: Новости от УЗ  (Read 1375054 times)
Iwan
Active user

Posts: 3842


View Profile
« Reply #4340 on: 08.05.18 , 17:05 »
Share Reply with quote

В Європі ще в досмартфонівську добу працювали такі автомати для продажу квитків на міський транспорт. Пасажир приходив, обирав необхідний квиток, сплачував кошти і отримував квиток.
Іване, ба більше. Навіть за часів СРСР була купа автоматів, які продавали квитки на міський транспорт. Я це добр пам"ятаю.
Кинув 10 копійок отримав - 2 квитка на автобус/тролейбус, 15 копійок - 3 квитка, 20 копійок - 4 квитка. Так навіть у ті часи таких автоматів вистачало. 
Я так і відчував, що хтось про це напише. Сам користувався такими автоматами на приміські поїзди



Однак зараз іноді є сенс обходитись без готівки. Хоча, якщо воно десь на виду в залізничного персоналу, то можна мати варіанти з готівкою (тільки без монет менше 1 грн).
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 8871


View Profile
« Reply #4341 on: 08.05.18 , 17:05 »
Share Reply with quote

В Дарниці на вокзалі десь півроку стояв автомат з продажу приміських квитків. І не просто стояв, працював.Може мені так щастило, але жодного разу не бачив, щоб хтось там купував квитки. Навіть коли були черги до приміських кас.

Ну а за часів СРСР були ось такі


Причому на К-Пас їх було 2 чи 3 десятки(цілі ряди на місці нинішного виходу зі східного тунелю біля метро), на Святошино штуки 3 чи 5 було.




Logged
Banderilliero
User

Posts: 147


View Profile
« Reply #4342 on: 08.05.18 , 17:05 »
Share Reply with quote

В наших реаліях варто подумати про безготівкові автомати (автомати, які не передбачають приймання готівки), оскільки це приваблює кримінальні елементи на малолюдних станціях/платформах

Найбільша загроза - звичайні вандали. Як для готівкових, так і безготівкових автоматів.
Logged
Volodymyr
User

Posts: 141


View Profile
« Reply #4343 on: 08.05.18 , 21:05 »
Share Reply with quote

Є три простих способи ввести антивандальні автомати продажу квитків:
1) використати вже добре розроблені антивандальні рішення банкоматів - просто використовувати для друку не звичайний папір, а рулони спеціального паперу з типографічним захистом чи водяними знаками (масове рішення в ЄС)
2) закупити старі кивткові автомати DB - вони були без екрану, просто кілька кнопок з найчастішими станціями призначення і місце для прийому картки і вводу пінкоду, Для малих станцій де найбільша небезпека вандалізму можуть підйти навіть квиткові автомати для міського транспорту з багатьох європейських міст - там майже всім пасажирам потрібна доволі невелика кількість станцій призначення.
3) зробити автомати що приймають виключно безконтактну-безпінову оплату банківськими картками (такі як в деяких трамваях в Празі). Ця технологія в Україні ще тільки з'являється, але допоки УЗ спроможеться зробити квиткові автомати, вона вже буде доступна майже для всії банківських карток. 
**А ще можна просто розпочати зі встановлення автоматів тільки на станціях де є великий пасажиропотік і де постійно присутня поліція/персонал. Було б бажання
Logged
Eburgrzd
Guest
« Reply #4344 on: 08.05.18 , 22:05 »
Share Reply with quote

А без секондхенда можно обойтись? Такое ощущение , что УЗ что-то своё не может предложить вообще. Поезда должны дать DB, аппараты по продаже билетов тоже DB. А почему просто не ввести транспортную карту-кошелек с возможностью оплаты со скидкой у проводников?
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 3060


View Profile
« Reply #4345 on: 08.05.18 , 23:05 »
Share Reply with quote

Увы, бесконтактные расчеты не позволяют от души попилить на завозе еврохлама. Ситуация несколько схожа с нашествием евробляхеров.
Logged
wappoltava
Active user

Posts: 741


View Profile
« Reply #4346 on: 09.05.18 , 08:05 »
Share Reply with quote

Увы, бесконтактные расчеты не позволяют от души попилить на завозе еврохлама. Ситуация несколько схожа с нашествием евробляхеров.

- ну почему? - там "попилить" можно, даже через Прозорро. Видел не раз такие случаи: - обьявляют тендер на (тд), условия мутные, а потом так: - Бац! Конкурс выигрывает "мутный" претендент с самой дорогой ценой, просто на самом деле тендер был заявлен в 3 местах, и в том месте что не ждали победил побэдоносец. Если бы нормально дали работать НАБУ, думаю сейчас бы чуть коррупция в разы стала меньше.
Logged
Entony
Active user

Posts: 2365


View Profile
« Reply #4347 on: 10.05.18 , 13:05 »
Share Reply with quote

Груник повернувся!  :)

Суд постановил восстановить на должности уволенного начальника Львовской железной дороги.

Уволенный по результатам ревизии с должности начальника Львовской железной дороги (ЛЖД, филиал "Укрзализныци") Иван Груник вернул себе работу через суд. В опубликованном 8 мая решении Галицкого райсуда Львова, которое еще не вступило в силу, указано, что кроме немедленного восстановления в должности Грунику также должны выплатить 162,5 тыс. гривен за три месяца вынужденного прогула, сообщает zaxid.net.
Груник был уволен в начале января 2018 года. Тогда и. о. главы правления УЗ Евгений Кравцов заявлял, что основанием для такого решения стали результаты ревизии, а кроме того - увольнять Груника "нужно было раньше, поскольку львовский филиал УЗ лидирует по количеству поломок и пожаров на поездах".
Согласно материалам суда, официальной причиной увольнения Груника стало нецелевое использование имущества. После проведенной ревизии его обвинили в грубом нарушении трудовых обязанностей и дисциплины. Речь идет о сдаче в аренду недвижимого имущества ЛЖД без подписанных договоров, а также без получения арендной платы. Кроме того, в обвинениях фигурировало ненадлежащее ведение бухгалтерского учета и даже искажению данных финотчетности.
Однако Груник убедил судей, что не несет ответственности за выявленные при ревизии нарушения, поскольку этими вопросами занимались два отдельных подразделения УЗ, к которым он не имеет отношения. Кроме этого он заявил, что глава УЗ не получал полномочий единолично освобождать его от должности, поскольку это является компетенцией целого правления компании.
В итоге суд полностью удовлетворил иск Груника. У УЗ есть 30 дней для того, чтобы обжаловать это решение суда в апелляционной инстанции.
Официально Груник возглавил ЛЖД в апреле 2017 года, а еще год до этого (с марта 2016 года) он был исполняющим обязанности начальника данного филиала. В декабре 2017 года председатель Львовской ОГА Олег Синютка обратился к УЗ с требованием уволить Груника из-за отсутствия вагонов с необходимыми для завершения строительства дорог материалами.

https://cfts.org.ua/news/2018/05/10/uvolennyy_posle_revizii_nachalnik_lvovskoy_zh_d_vosstanovilsya_na_dolzhnosti_cherez_sud_47170
« Last Edit: 10.05.18 , 13:05 by Entony » Logged
Iwan
Active user

Posts: 3842


View Profile
« Reply #4348 on: 10.05.18 , 14:05 »
Share Reply with quote

Щодо автоматів:
1) достатньо кнопок із зонами, а поруч - таблиця зон "у перерахунку" для станції встановлення автомату (можна крос-таблицю, але це тільки заплутає бабок... і деяких нетямлячих громадян), тобто станція встановлення - є опорною станцією, від якої усі інші станції перераховані в розрізі кілометрових зон;
2) якщо користувачі матимуть тільки безконтактну можливість, то вони швидко зорієнтуються і поміняють свої картки;
3) наявність RFID-читника одразу дозволить оформлювати "пенсійні" квитки... якщо вони до того часу доживуть (я про скасування пільг і монетизацію місцевими громадами);
4) рулон можна навіть УЗ-шний покласти (такий як у їх касових апаратах);
5) метро ж якось пішло на оф-лайнові платежі... може й УЗ піде на таке;
6) можна зробити з мінімальною вартістю у вандалостійкому корпусі (на зразок телефонів-автоматів) з габаритами не більші, ніж той же класичний АМТ-69.



Ба більше, можна залишити слухавку (чи перфоровані отвори, як у ліфтах, - так буде ще вандалостійкішим) для зв'язку з оператором - створити маленький колл-центр - єдиний на усю Україну (десь у Видинові, де не так дорого коштує праця операторів).
« Last Edit: 10.05.18 , 14:05 by Iwan » Logged
Лысенко Антонио
trainreports_readonly
Active user

Posts: 691


View Profile
« Reply #4349 on: 10.05.18 , 22:05 »
Share Reply with quote

В Беларуси же есть автоматы для продажи пригородных билетов, и ими пользуются. Сам видел
Logged
Tags: uz 
Pages: 1 ... 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 [435] 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 ... 482
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.105 seconds with 21 queries.