Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
17.10.18 , 04:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Новости от УЗ

Pages: 1 ... 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 [449] 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 ... 483
Reply | Print
Author Topic: Новости от УЗ  (Read 1375595 times)
Megapups
Active user

Posts: 11978


View Profile
« Reply #4480 on: 13.07.18 , 19:07 »
Share Reply with quote

- Альо, прачєчная?
- Ху@чечная, депо Одєса!
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3856


View Profile
« Reply #4481 on: 15.07.18 , 19:07 »
Share Reply with quote

Ранее член правления "Укрзализныци" Сергей Михальчук сообщал, что "за одну поездку пассажиры воруют 2—3 комплекта постельного инвентаря".
https://delo.ua/business/v-ukrzaliznyce-soobschili-na-skolko-passazhiry-navorovali-poste-342442/
Хто зна чи це пасажири, чи провідники? На довільних пасажирів завжди можна все звалити. Не раз чув, що провідники нові комплекти беруть додому, а тим часом - повертають комплекти з попередніх років. Баланс сходиться, серійні номери відсутні. Для повного розуміння "простирадлово-матрасних речей" раджу переглянути сюжет із 46 хвилини: https://www.youtube.com/watch?v=zALu90hglj8 (за можливості варто переглянути весь сюжет).

Зачем вообще этот стандарт? Тупо для выкачивания бабла? Главная задача камер - это видеть и транслировать сигнал. Главная задача жёсткого диска - хранить информацию. Главная задача монитора - передавать картинку. У многих граждан или учреждений стоят системы видеонаблюдения по 75000 грн? Уверен, что нет. И ничего ведь-всё же работает.
Вібрація, а вона деформує друковану плату... на якій запаяні безвиводні елементи, що зазнаватимуть деформації... і в такому режимі їх ресурс - обмежений. Мав наочний приклад в бетонному міксері: фазосувний (досить легкий) конденсатор закріплений на "нормальному" кронштейні... унаслідок штатних вібрацій той легкий конденсатор переломив кронштейн. Це в загальному нагадує маленькі "беззахисні" крапельки, які видовбують чималу яму в камені.... якщо періодично будуть крапати в одну точку.
Logged
Роман_ZP
User

Posts: 4


View Profile
« Reply #4482 on: 18.07.18 , 07:07 »
Share Reply with quote

 Одесский поезд, *потерял* вагоны на Запорожская Вокзале.                                                                         
  Пассажиры тут же высмеяли инцидент в соцсетях
Пассажиры «потерянных вагонов» сначала растерялись, но увидев, что поезд возвращается, начали делать шуточные посты в соцсетях. К примеру, одним из пассажиров поезда №317 «Запорожье-Одесса» оказался координатор Проекта ЕС/ПРООН в Запорожской области Геннадий Устимов.
- Украинская "Зализниця" - это что то. Только двинулись поездом 317 Запорожье-Одесса (еду в 9 вагоне)и ... под Козацкий марш потеряли вагоны…, - написал он на своей странице Facebook и добавил. - Стоим... поезд уехал, а мы (потерянные вагоны стоим)... возвращается поезд назад...))) неудобно, но нескучно))
По его словам, несколько десятков железнодорожников оперативно прицепили вагоны и поезд отправился по маршруту.

Logged
Iwan
Active user

Posts: 3856


View Profile
« Reply #4483 on: 18.07.18 , 11:07 »
Share Reply with quote

Це, хоч і не штатне, але типове типове явище. Раховоз теж одного разу загубив коломийську причіпку (десь на межі станції Коломия при прямуванні в парному напрямку).
В поляків теж таке буває (вагони зі щебенем катались туди-сюди):
http://www.nto.pl/wiadomosci/nysa/a/trzy-wagony-odczepily-sie-od-pociagu-i-pedzily-przez-nyse-cudem-nie-doszlo-do-wypadku,12677615/
Logged
GAMER
Active user

Posts: 2657


View Profile
« Reply #4484 on: 18.07.18 , 16:07 »
Share Reply with quote

А можна більше детальніше? Пройшло самовільне розчеплення вагонів на ходу (чи після зупинки)?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3856


View Profile
« Reply #4485 on: 18.07.18 , 16:07 »
Share Reply with quote

А можна більше детальніше? Пройшло самовільне розчеплення вагонів на ходу (чи після зупинки)?
До кого це адресоване?
Logged
GAMER
Active user

Posts: 2657


View Profile
« Reply #4486 on: 18.07.18 , 17:07 »
Share Reply with quote

До всіх, хто бачив таке явище в Україні.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21939


View Profile
« Reply #4487 on: 18.07.18 , 17:07 »
Share Reply with quote

якщо вагони одразу зуміли причепити - значить не було ані обриву автозчепів, ані пошкоджень шлангів - бо якби щось з цього сталось то так просто "підібрати" по-швидкому "загублені" вагони не вийшло б. А відсутність таких пошкоджень можлива лише за умови що вагони відпочатку не були причепленими, а просто поруч стояли. Тобто мала місце банальна помилка при формуванні складу (витягти на платформу витягли, поставити поруч - поставили, а причепити - забули).
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3856


View Profile
« Reply #4488 on: 18.07.18 , 17:07 »
Share Reply with quote

якщо вагони одразу зуміли причепити - значить не було ані обриву автозчепів, ані пошкоджень шлангів ...
А чому саморозчепні рукави (шланги) повинні обірватися, коли вони навмисне зроблені для того, щоб розчіплятися при напруженні?
http://www.poezdvl.com/books/krilov/krilov_56.html
http://docs.cntd.ru/document/gost-2593-2009
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 8872


View Profile
« Reply #4489 on: 19.07.18 , 19:07 »
Share Reply with quote

Саморозчеп хоч і рідко, але зустрічаєтья. Рукава(тобто шланги) рвуться ну дууууже рідко, і як правило, якщо в них немає повітря. Ну або взимку, коли там все замело так, що зубами не відгризеш.
Iwan, у поляків немає СА-3, у них крюки і гвинтова стяжка. Ну або "шлафи" на сучасному РС
Logged
Tags: uz 
Pages: 1 ... 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 [449] 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 ... 483
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.133 seconds with 21 queries.