Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
25.09.18 , 16:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Новости от УЗ

Pages: 1 ... 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 [464] 465 466 467 468 469
Reply | Print
Author Topic: Новости от УЗ  (Read 1358860 times)
sergius
Active user

Posts: 2226


View Profile
« Reply #4630 on: 07.09.18 , 23:09 »
Share Reply with quote

Так, норма 3300 тон для 2М62, 2М62У. Тобто на цілий тепловоз в дві секції. На М62 відповідно в два рази менше. Хоча 1650 тонн на М62 важче везти, ніж 3300 тон на 2М62, 2М62У.
А з практичного досвіду, яка потужність при цьому задіюється? По відношенню до максимальної.
Logged
ВикторБГол
User

Posts: 36


View Profile
« Reply #4631 on: 10.09.18 , 14:09 »
Share Reply with quote

Так, практично саме зараз і працюють із такми нормами.
Logged
Алекс75
Active user

Posts: 1821


View Profile
« Reply #4632 on: 13.09.18 , 10:09 »
Share Reply with quote

Одностайної підтримки скасування залізничного сполучення між Україною та Росією в Кабінеті міністрів немає.

https://www.pravda.com.ua/news/2018/09/13/7191924/

Омелян стверджує, що внутрішні перевезення отримають від цього значну перевагу.
"Ми виходимо з того, що в нас є величезний незадоволений внутрішній попит на залізничні перевезення. Потягів та вагонів хронічно не вистачає. Люди весь час скаржаться, що купити квитки неможливо",
"Для нас логічно тоді 80 поїздів, що їздять у російському напрямку, переорієнтувати на внутрішній ринок чи в західному напрямку. А це понад 200 вагонів щодобово. Я вважаю, що вони істотно вплинуть на картинку перевезень в Україні", – заявив міністр.



Почему бы им не пойти на разумный компромисс? Если Климкин против из гуманитарных соображений, а транзитные поезда всё равно останутся.
Приводили таблицу по прибыльности, так там Киев-Москва вне конкуренции. Так и оставьте его, даже вагонов добавить можно + Харьков-Москва и транзитные.
А Львов, Ковель, Одесса, Николаев - на фиг. И особенно Киев-СПБ + неполохо было бы на Кишинёв-СПБ закрыть продажу до российских станций и покончить с неопределённостью.
Из освободившихся вагонов можно соорудить НЭ Запорожье-Днепр-Львов(Ужгород) с зеркальным графиком вроде 18:00-10:00 ну и много чего ещё.
Logged
Utopist
Active user

Posts: 2427


View Profile
« Reply #4633 on: 13.09.18 , 12:09 »
Share Reply with quote

Половину освободившихся вагинов надо будет использовать для сохранения сообщения Николаев - Конотоп, Львов/Ковель - Киев, Кривой Рог - Харьков. Внутри Украины в этих поездах пассажиров хватает. Так что сильно разогнаться не получится, максимум 2 ежедневных поезда получится запустить, а это капля в море - формально дырки заткнуть.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3811


View Profile
« Reply #4634 on: 13.09.18 , 13:09 »
Share Reply with quote

А що саме заважає причетним поєднати в одному сполученні єропейський та російський напрямки? ... наприклад, Москва - Перемишль з обігом по Москві на Москва - Одеса чи по Перемишлю на Перемишль - Одеса... чи Перемишль - СПб. У напрямку Москви єврозаробітчан плавно б змінювали москвозаробітчани + внутрішній трафік, і навпаки - у зворотному напрямку. В чому проблема?
Logged
sergius
Active user

Posts: 2226


View Profile
« Reply #4635 on: 13.09.18 , 13:09 »
Share Reply with quote

Виделена занятня зависимость. Новые локи будут на 25% эффективнее
Quote
Нові локомотиви General Electric дозволять збільшити парк тепловозів Укрзалізниці до 14 %, - Євген Кравцов
Тридцять нових локомотивів, постачання яких в Україну очікується до кінця поточного року, дозволять збільшити тепловозний парк  Укрзалізниці на 12 – 14%. Вони будуть задіяні у перевезеннях на півдні країни та курсуватимуть на мелітопольському, миколаївському та маріупольському напрямках. Про це під час брифінгу повідомив в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

«Матимемо перші локомотиви GE до піку перевезень, загалом розраховуємо реалізувати частину проекту щодо постачання 30 локомотивів до кінця року. Ці тепловози задіємо для перевезень у південному напрямку: до Мелітополя, Миколаєва, Маріуполя.  Ефективність та надійність, більші проміжки між сервісними операціями для цих локомотивів, означають фактичну заміну майже 40 локомотивів існуючих серій. Таким чином це означає збільшення парку тепловозів на 12-14% і дозволить вивільнити діючі локомотиви для використання на інших напрямках. Тому це справить позитивний вплив не лише на даній дільниці, а й на всю систему залізниці в цілому», - зазначив Кравцов.

Голова Наглядової ради ПАТ «Укрзалізниця» Шевкі Аджунер, який також взяв участь у брифінгу, зазначив, що Укрзалізниця отримує перший локомотив за контрактом, який є знаковим для галузі.

 «Я надзвичайно гордий, що це віховий контракт, ми отримуємо перший локомотив. Це поліпшить і якість перевезень, і надійність, і сприятиме розвитку економіки нашої країни. Таке оновлення – частина нашої програми, щоб надавати ефективні  послуги залізниці для України», - наголосив Шевкі Аджунер.

Він також зазначив, що керівництво компанії наразі працює над стратегією розвитку тяги, що є невід’ємною частиною стратегії Укрзалізниці, і яка, зокрема, передбачатиме глибоку модернізацію наявного парку. «Ми намагатимемося до кінця року завершити цю роботу», - додав Шевкі Аджунер.

Євген Кравцов повідомив, що перший локомотив TE33AC GE серії Evolution, який прибув в Україну і сьогодні був вивантажений у порту Чорноморськ, 14 вересня буде направлений на КВБЗ для остаточного укомплектування, здійснення локалізації, передбаченої контрактом. Після цього упродовж кількох тижнів триватиме тестування і сертифікація, а потім локомотив буде направлено в експлуатацію.

За словами керівника Укрзалізниці, тепловози TE33AC GE серії Evolution компанії General Electric дозволять забезпечити новий рівень сервісу у вантажному русі. «Питання не лише у кількості, а й у якості. Тепловози, які зараз експлуатує Укрзалізниця, старші 20-30 років, зношені більш ніж на 93%. Тому трапляються непередбачувані ситуації, коли вони виходять з ладу, тому доводиться замінювати локомотив, щоб доставити вантаж. А локомотиви GE високонадійні та економічні, потребують менше витрат на пально-мастильні матеріали та запчастини», - зауважив Кравцов.

Як вже повідомлялося, другий тепловоз вирушив зі США 7 вересня і прибуде у порт Чорноморськ 25 вересня.

У підготовці своїх сюжетів ЗМІ можуть використати відео вивантаження першого тепловоза General Electric, що за посиланням: https://fex.net/240327222417

УЗ
« Last Edit: 13.09.18 , 13:09 by sergius » Logged
Utopist
Active user

Posts: 2427


View Profile
« Reply #4636 on: 13.09.18 , 22:09 »
Share Reply with quote

А що саме заважає причетним поєднати в одному сполученні єропейський та російський напрямки? ... наприклад, Москва - Перемишль з обігом по Москві на Москва - Одеса чи по Перемишлю на Перемишль - Одеса... чи Перемишль - СПб. У напрямку Москви єврозаробітчан плавно б змінювали москвозаробітчани + внутрішній трафік, і навпаки - у зворотному напрямку. В чому проблема?
Че уже мелочиться, Москва - Варна еще запустить, заработать на масквичах-курортниках.
А вообще лично я за логичное политическое решение отменить эти поезда к чертям собачьим. Можно даже не все сразу, можно по 2-3 поезда в сезон по причине "нехватки подвижного состава", и если через пару лет отношения Украина - РФ не улучшатся, то вообще и жд погранпереходы закрыть.
Уже сейчас можно отменить Харьков - Москва (только рейс Москва - Днепр/КР перевести на нитку Москва - Харьков), Хмельницкий/Жмеринка - Москва, сделать через день Одесса - Москва. Сборную солянку на Питер тоже можно сделать реже.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 2969


View Profile
« Reply #4637 on: 14.09.18 , 00:09 »
Share Reply with quote


Че уже мелочиться, Москва - Варна еще запустить, заработать на масквичах-курортниках.
А вообще лично я за логичное политическое решение отменить эти поезда к чертям собачьим. Можно даже не все сразу, можно по 2-3 поезда в сезон по причине "нехватки подвижного состава", и если через пару лет отношения Украина - РФ не улучшатся, то вообще и жд погранпереходы закрыть.
Не получится. Молдавские транзитные поезда останутся в любом случае, по политическим соображениям (единственное систематическое сообщение с Приднестровьем) и ввиду нищеты CFM, а им тоже нужны погранпереходы для работы.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 2969


View Profile
« Reply #4638 on: 14.09.18 , 02:09 »
Share Reply with quote

Возможно, в этой теме не вполне уместно, если так, то перебросьте в более подходящую этот трогательный документ:

Logged
nikooolay
Active user

Posts: 609


View Profile
« Reply #4639 on: 16.09.18 , 02:09 »
Share Reply with quote

Фото документа в последнем сообщении нечитабелдьно

Не получится. Молдавские транзитные поезда останутся в любом случае, по политическим соображениям (единственное систематическое сообщение с Приднестровьем) и ввиду нищеты CFM, а им тоже нужны погранпереходы для работы.
В первую очередь УЗ должно соблюдать интересы Украины, а не Молдавии. По политическим соображениям очень неплохо б отменить любое сообщение с непризнанной страной. Представьте что бы УЗ способствовало запуску поезда "Москва-Киев-Луганск-Донецк-Сухуми"
Logged
Tags: uz 
Pages: 1 ... 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 [464] 465 466 467 468 469
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.191 seconds with 21 queries.