Welcome,
Guest
. Please
login
or
register
.
Did you miss your
activation email?
17.02.19 , 00:02
1 Hour
1 Day
1 Week
1 Month
Forever
Login with username, password and session length
Home
|
Help
|
Search
|
Login
|
Register
|
References
|
Blogs
|
Contact Information
railwayclub.info: train travel answers, travel deals
discussion
Related questions
Новости от УЗ
Pages:
1
...
452
453
454
455
456
457
458
459
460
461
462
463
[
464
]
465
466
467
468
469
470
471
472
473
474
475
476
...
505
Reply
|
Print
Author
Topic: Новости от УЗ (Read 1444031 times)
sergius
Active user
Posts: 2975
View Profile
Новости от УЗ
«
Reply #4630 on:
07.09.18 , 23:09 »
Share
Reply with quote
Quote from: ВикторБГол on 07.09.18 , 14:09
Так, норма 3300 тон для 2М62, 2М62У. Тобто на цілий тепловоз в дві секції. На М62 відповідно в два рази менше. Хоча 1650 тонн на М62 важче везти, ніж 3300 тон на 2М62, 2М62У.
А з практичного досвіду, яка потужність при цьому задіюється? По відношенню до максимальної.
Logged
ВикторБГол
User
Posts: 42
View Profile
Новости от УЗ
«
Reply #4631 on:
10.09.18 , 14:09 »
Share
Reply with quote
Так, практично саме зараз і працюють із такми нормами.
Logged
Алекс75
Active user
Posts: 1839
View Profile
Новости от УЗ
«
Reply #4632 on:
13.09.18 , 10:09 »
Share
Reply with quote
Одностайної підтримки скасування залізничного сполучення між Україною та Росією в Кабінеті міністрів немає.
https://www.pravda.com.ua/news/2018/09/13/7191924/
Омелян стверджує, що внутрішні перевезення отримають від цього значну перевагу.
"Ми виходимо з того, що в нас є величезний незадоволений внутрішній попит на залізничні перевезення. Потягів та вагонів хронічно не вистачає. Люди весь час скаржаться, що купити квитки неможливо",
"Для нас логічно тоді 80 поїздів, що їздять у російському напрямку, переорієнтувати на внутрішній ринок чи в західному напрямку. А це понад 200 вагонів щодобово. Я вважаю, що вони істотно вплинуть на картинку перевезень в Україні", – заявив міністр.
Почему бы им не пойти на разумный компромисс? Если Климкин против из гуманитарных соображений, а транзитные поезда всё равно останутся.
Приводили таблицу по прибыльности, так там Киев-Москва вне конкуренции. Так и оставьте его, даже вагонов добавить можно + Харьков-Москва и транзитные.
А Львов, Ковель, Одесса, Николаев - на фиг. И особенно Киев-СПБ + неполохо было бы на Кишинёв-СПБ закрыть продажу до российских станций и покончить с неопределённостью.
Из освободившихся вагонов можно соорудить НЭ Запорожье-Днепр-Львов(Ужгород) с зеркальным графиком вроде 18:00-10:00 ну и много чего ещё.
Logged
Utopist
Active user
Posts: 2755
View Profile
Новости от УЗ
«
Reply #4633 on:
13.09.18 , 12:09 »
Share
Reply with quote
Половину освободившихся вагинов надо будет использовать для сохранения сообщения Николаев - Конотоп, Львов/Ковель - Киев, Кривой Рог - Харьков. Внутри Украины в этих поездах пассажиров хватает. Так что сильно разогнаться не получится, максимум 2 ежедневных поезда получится запустить, а это капля в море - формально дырки заткнуть.
Logged
Iwan
Active user
Posts: 4229
View Profile
Новости от УЗ
«
Reply #4634 on:
13.09.18 , 13:09 »
Share
Reply with quote
А що саме заважає причетним поєднати в одному сполученні єропейський та російський напрямки? ... наприклад, Москва - Перемишль з обігом по Москві на Москва - Одеса чи по Перемишлю на Перемишль - Одеса... чи Перемишль - СПб. У напрямку Москви єврозаробітчан плавно б змінювали москвозаробітчани + внутрішній трафік, і навпаки - у зворотному напрямку. В чому проблема?
Logged
sergius
Active user
Posts: 2975
View Profile
Новости от УЗ
«
Reply #4635 on:
13.09.18 , 13:09 »
Share
Reply with quote
Виделена занятня зависимость. Новые локи будут на 25% эффективнее
Quote
Нові локомотиви General Electric дозволять збільшити парк тепловозів Укрзалізниці до 14 %, - Євген Кравцов
Тридцять нових локомотивів, постачання яких в Україну очікується до кінця поточного року, дозволять збільшити тепловозний парк Укрзалізниці на 12 – 14%. Вони будуть задіяні у перевезеннях на півдні країни та курсуватимуть на мелітопольському, миколаївському та маріупольському напрямках. Про це під час брифінгу повідомив в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.
«Матимемо перші локомотиви GE до піку перевезень, загалом розраховуємо реалізувати частину проекту щодо постачання 30 локомотивів до кінця року. Ці тепловози задіємо для перевезень у південному напрямку: до Мелітополя, Миколаєва, Маріуполя.
Ефективність та надійність, більші проміжки між сервісними операціями для цих локомотивів, означають фактичну заміну майже 40 локомотивів існуючих серій.
Таким чином це означає збільшення парку тепловозів на 12-14% і дозволить вивільнити діючі локомотиви для використання на інших напрямках. Тому це справить позитивний вплив не лише на даній дільниці, а й на всю систему залізниці в цілому», - зазначив Кравцов.
Голова Наглядової ради ПАТ «Укрзалізниця» Шевкі Аджунер, який також взяв участь у брифінгу, зазначив, що Укрзалізниця отримує перший локомотив за контрактом, який є знаковим для галузі.
«Я надзвичайно гордий, що це віховий контракт, ми отримуємо перший локомотив. Це поліпшить і якість перевезень, і надійність, і сприятиме розвитку економіки нашої країни. Таке оновлення – частина нашої програми, щоб надавати ефективні послуги залізниці для України», - наголосив Шевкі Аджунер.
Він також зазначив, що керівництво компанії наразі працює над стратегією розвитку тяги, що є невід’ємною частиною стратегії Укрзалізниці, і яка, зокрема, передбачатиме глибоку модернізацію наявного парку. «Ми намагатимемося до кінця року завершити цю роботу», - додав Шевкі Аджунер.
Євген Кравцов повідомив, що перший локомотив TE33AC GE серії Evolution, який прибув в Україну і сьогодні був вивантажений у порту Чорноморськ, 14 вересня буде направлений на КВБЗ для остаточного укомплектування, здійснення локалізації, передбаченої контрактом. Після цього упродовж кількох тижнів триватиме тестування і сертифікація, а потім локомотив буде направлено в експлуатацію.
За словами керівника Укрзалізниці, тепловози TE33AC GE серії Evolution компанії General Electric дозволять забезпечити новий рівень сервісу у вантажному русі. «Питання не лише у кількості, а й у якості. Тепловози, які зараз експлуатує Укрзалізниця, старші 20-30 років, зношені більш ніж на 93%. Тому трапляються непередбачувані ситуації, коли вони виходять з ладу, тому доводиться замінювати локомотив, щоб доставити вантаж. А локомотиви GE високонадійні та економічні, потребують менше витрат на пально-мастильні матеріали та запчастини», - зауважив Кравцов.
Як вже повідомлялося, другий тепловоз вирушив зі США 7 вересня і прибуде у порт Чорноморськ 25 вересня.
У підготовці своїх сюжетів ЗМІ можуть використати відео вивантаження першого тепловоза General Electric, що за посиланням:
https://fex.net/240327222417
УЗ
«
Last Edit: 13.09.18 , 13:09 by sergius
»
Logged
Utopist
Active user
Posts: 2755
View Profile
Новости от УЗ
«
Reply #4636 on:
13.09.18 , 22:09 »
Share
Reply with quote
Quote from: Iwan on 13.09.18 , 13:09
А що саме заважає причетним поєднати в одному сполученні єропейський та російський напрямки? ... наприклад, Москва - Перемишль з обігом по Москві на Москва - Одеса чи по Перемишлю на Перемишль - Одеса... чи Перемишль - СПб. У напрямку Москви єврозаробітчан плавно б змінювали москвозаробітчани + внутрішній трафік, і навпаки - у зворотному напрямку. В чому проблема?
Че уже мелочиться, Москва - Варна еще запустить, заработать на масквичах-курортниках.
А вообще лично я за логичное политическое решение отменить эти поезда к чертям собачьим. Можно даже не все сразу, можно по 2-3 поезда в сезон по причине "нехватки подвижного состава", и если через пару лет отношения Украина - РФ не улучшатся, то вообще и жд погранпереходы закрыть.
Уже сейчас можно отменить Харьков - Москва (только рейс Москва - Днепр/КР перевести на нитку Москва - Харьков), Хмельницкий/Жмеринка - Москва, сделать через день Одесса - Москва. Сборную солянку на Питер тоже можно сделать реже.
Logged
Emblaze
Active user
Posts: 3410
View Profile
Новости от УЗ
«
Reply #4637 on:
14.09.18 , 00:09 »
Share
Reply with quote
Quote from: Utopist on 13.09.18 , 22:09
Че уже мелочиться, Москва - Варна еще запустить, заработать на масквичах-курортниках.
А вообще лично я за логичное политическое решение отменить эти поезда к чертям собачьим. Можно даже не все сразу, можно по 2-3 поезда в сезон по причине "нехватки подвижного состава", и если через пару лет отношения Украина - РФ не улучшатся, то вообще и жд погранпереходы закрыть.
Не получится. Молдавские транзитные поезда останутся в любом случае, по политическим соображениям (единственное систематическое сообщение с Приднестровьем) и ввиду нищеты CFM, а им тоже нужны погранпереходы для работы.
Logged
Emblaze
Active user
Posts: 3410
View Profile
Новости от УЗ
«
Reply #4638 on:
14.09.18 , 02:09 »
Share
Reply with quote
Возможно, в этой теме не вполне уместно, если так, то перебросьте в более подходящую этот трогательный документ:
Logged
niсk
Active user
Posts: 759
View Profile
Новости от УЗ
«
Reply #4639 on:
16.09.18 , 02:09 »
Share
Reply with quote
Фото документа в последнем сообщении нечитабелдьно
Quote from: Emblaze on 14.09.18 , 00:09
Не получится. Молдавские транзитные поезда останутся в любом случае, по политическим соображениям (единственное систематическое сообщение с Приднестровьем) и ввиду нищеты CFM, а им тоже нужны погранпереходы для работы.
В первую очередь УЗ должно соблюдать интересы Украины, а не Молдавии. По политическим соображениям очень неплохо б отменить любое сообщение с непризнанной страной. Представьте что бы УЗ способствовало запуску поезда "Москва-Киев-Луганск-Донецк-Сухуми"
Logged
Tags:
uz
Pages:
1
...
452
453
454
455
456
457
458
459
460
461
462
463
[
464
]
465
466
467
468
469
470
471
472
473
474
475
476
...
505
Reply
|
Print
Jump to:
Please select a destination:
-----------------------------
discussion
-----------------------------
=> Розклади рейсів і маршрути поїздок
===> Пропозиції та їх обговорення
=> Станції
=> Бортовий журнал
=> Складні тарифні питання
=> Неактуальні теми щодо вартості проїзду
=> Прикордонно-митний контроль
=> Інше
=> Тамбур
===> Зустрічі
=====> у Києві
===> Обрані звіти і репортажі
===> Автобус, літак і водний транспорт
===> Гумор
=> Ретро
=> Програма "Твій поїзд"
-----------------------------
train reviews
-----------------------------
=> Відгуки про потяги
===> Решта потягів
Powered by SMF 1.1.8
|
SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC