Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
15.12.18 , 21:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Новости от УЗ

Pages: 1 ... 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 [491] 492
Reply | Print
Author Topic: Новости от УЗ  (Read 1411694 times)
Iwan
Active user

Posts: 4106


View Profile
« Reply #4900 on: 06.12.18 , 16:12 »
Share Reply with quote

Да, именно трамвайность обеспечивает большую сменяемость. Скажу даже больше, ...
Тут (на форумі) терміни "трамвайність" та "змінюваність  пасажирів" завжди були синонімами (неофіційна та офіційна версії одного терміну)... це я знаю. ... і коли методологія причетних побудована на кількості квитків, а не на кількості пасажирокілометрів, то цим можна оперувати при обговоренні навантаження на сервер (так, як це маємо останніми днями), але "кількість квитків" та пасажирокілометри не завжди тісно корельовані...в се залежить від місцевості, від ціни, від рівня сервісу тощо.
Як на мене, то ту був би добрий додатковий показник "середній кілометраж одного квитка" (як середній чек в рестораціях/магазинах), і від року до року порівнювати чи він росте чи ні, а основний показник повинен бути пасажирокілометри.
Logged
Undertaker
Active user

Posts: 315


View Profile
« Reply #4901 on: 06.12.18 , 17:12 »
Share Reply with quote

Дивує, що нові "поїзди єднання" якось суперечать частим пересадкам - збільшенню кількості пасажирів посадок. Тут хіба треба покладатися на те, що ці "поїзди єднання" будуть достатньо незручними (особливо при подорожі із кінця в кінець), що саме собою провокуватиме пасажирів до пересадок
Прямого пассажира на межгалактических маршрутах у нас в Украине практически нет и так.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4106


View Profile
« Reply #4902 on: 06.12.18 , 17:12 »
Share Reply with quote

Прямого пассажира на межгалактических маршрутах у нас в Украине практически нет и так.
Мені так здається, що саме на це була зроблена головна ставка (щоб не було прямих пасажирів, і максимум трамвайності), водночас можна відрапортувати про десяток міжгалактичних поїздів, і про неймовірне прагнення КШ "поєднати країну". Ще є один об'єктивний показник продуктивності: фінансовий результат (з обов'язковим урахуванням коеф. інфляції). В м'ясному кіоску байдуже скільки покупців, і на які тонкі/товсті кружальця нарізали ковбасу. Головне - виручка за підсумком дня, а ще головніше - прибуток. За місяць-другий ПК буде рапортувати про фінрезультат (ріст/спад), тоді будуть реальні підстави для коментарів.
Logged
Entony
Active user

Posts: 2625


View Profile
« Reply #4903 on: 13.12.18 , 10:12 »
Share Reply with quote

Прийшла зима.

Через падіння дерева та обрив контактної мережі можливі затримки окремих пасажирських поїздів західного напрямку.

Через падіння дерева на Київщині, внаслідок чого було обірвано залізничну контактну мережу, у дорозі затримується низка пасажирських поїздів. Випадок стався о 05:12 на 51-ому км перегону Клавдієво – Бородянка.
Залізничники вже працюють над відновленням ділянки. О 07:12 уже відновлено напругу по парній колії дільниці та розпочато пропуск поїздів. У дорозі затримуються деякі приміські поїзди та далеко сполучення, зокрема поїзди № 98 Ковель – Київ, № 705 Київ – Перемишль, № 92 Львів – Київ.
Укрзалізниця просить вибачення за тимчасові незручності та вживає всіх заходів для якнайшвидшої ліквідації наслідків негоди.
Закликаємо пасажирів бути уважними та слухати оголошення на вокзалах.

https://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/486612/

Запізнення серйозні.
092 ЛЬВІВ - КИЇВ на 225 хвилин запізнення.
007 ІВАНО-ФРАНКІВСЬК - КИЇВ на 82 хвилин запізнюється.

Повезло УЗ, що 092 сьогодні не в обороті з 191/192.
« Last Edit: 13.12.18 , 10:12 by Entony » Logged
Юра
User

Posts: 73


View Profile
« Reply #4904 on: 13.12.18 , 10:12 »
Share Reply with quote

В групах Боролянки пишуть, що перший електропоїзд з Бородянки відправився о 9.30.
Logged
www3
Active user

Posts: 589


View Profile
« Reply #4905 on: 13.12.18 , 11:12 »
Share Reply with quote

Цікаво де там дерево знайшлося, до КС все начебто вирізане добряче.
Logged
Олег_ЭТ
Active user

Posts: 524


View Profile
« Reply #4906 on: 13.12.18 , 11:12 »
Share Reply with quote

Повезло УЗ, що 092 сьогодні не в обороті з 191/192.

Послали бы что-то другое, как были отправлены однажды на 786/785 состав 76/75, а на 793/794 вместо группы 79/80 цельный 63/64
Logged
sergius
Active user

Posts: 2668


View Profile
« Reply #4907 on: Yesterday at 20:38 »
Share Reply with quote

Quote
Майже мільярд доларів інвестує Укрзалізниця в економіку країни наступного року, – Євген Кравцов

Майже мільярд доларів інвестицій в оновлення основних фондів передбачає проект консолідованого фінансового плану Укрзалізниці на 2019 рік. Документ попередньо схвалено Наглядовою радою товариства та передано до причетних міністерств. Про це повідомив керівник Укрзалізниці Євген Кравцов.

«Розвиток суміжних галузей економіки за рахунок модернізації Укрзалізниці – головна ідея, закладена у фінплані компанії на 2019 рік. Ця модель, що показала свою ефективність на ринку вагонів, має бути перенесена і на інші галузі, з якими співпрацює залізниця. Тому від реалізації нашої амбітної інвестиційної програми на наступний рік виграють усі», – зазначив Євген Кравцов.

Так, проектом фінансового плану на 2019 рік капітальні інвестиції заплановані в сумі 24,5 млрд грн – це більше очікуваного результату 2018 року майже в 1,5 разу. Ці кошти Укрзалізниця планує спрямувати на придбання нового, модернізацію та капітальний ремонт наявного парку залізничного рухомого складу.

Зокрема, планується придбати 15 вантажних тепловозів виробництва компанії General Еlectric, 46 пасажирських вагонів, придбати та виготовити 3650 піввагонів тощо. Крім того, компанія планує модернізувати більше 7 тис. вантажних вагонів, 78 пасажирських вагонів, а також приміські поїзди та тяговий рухомий склад.

Однак ця інвестиційна програма, за словами керівника Укрзалізниці, може бути реалізована лише в разі підтримки ринком стратегічних змін тарифної політики Укрзалізниці. «Як мінімум наступного року це – індексація тарифу та його прив’язка до індексу цін товаровиробників, а також часткове зближення класів вантажів разом з уніфікацією порожнього пробігу», – зауважив Євген Кравцов.

Також компанія планує збільшити видатки на ремонти до 12,5 млрд грн, що на 76% більше очікуваного результату поточного року. Із запланованих коштів на ремонт найбільш питому вагу займають витрати на ремонт об’єктів локомотивного господарства. Загалом витрати на ремонт рухомого складу зросли до плану поточного року на 30%, до суми 7,2 млрд грн. Також увага буде приділена ремонту інфраструктури.

Реалізація всіх заходів, витрати на які передбачені проектом фінплану на 2019 рік, дасть можливість забезпечити необхідну швидкість руху поїздів та безпеку перевезень вантажів і пасажирів. Очікуваним ефектом має стати зменшення обігу вагону, збільшення пропускної здатності проблемних ділянок . Таким чином Укрзалізниця планує покращити якість перевезень та збільшити їх обсяги. Внаслідок реалізації фінансового плану в запропонованій редакції менеджмент Укрзалізниці розраховує отримати покращення ситуації в перевезеннях, зокрема, планується перевезти 331 млн тонн вантажів та 201 млн пасажирів.

«Ремонти, модернізації, закупівлі, передбачені нашим фінпланом, – це сигнал українським підприємствам, що мають запустити повноцінну програму імпортозаміщення необхідної нам продукції. Ми вже зробили та передали виробникам каталог першочергово необхідних нам запчастин для імпортозаміщення. Саму ідею імпортозаміщення для Укрзалізниці широко презентуємо найближчим часом», – додав Євген Кравцов.

З проектом консолідованого фінансового плану на 2019 рік можна ознайомитися за посиланням http://www.uz.gov.ua/about/investors/financial_statements/kfp/


Джерело: uz.gov.ua



Джерело: Укрзалізниця - Ukrzaliznytsia
« Last Edit: Yesterday at 20:40 by sergius » Logged
sergius
Active user

Posts: 2668


View Profile
« Reply #4908 on: Yesterday at 21:20 »
Share Reply with quote

Более детально
Quote
Передбачається придбати та виготовити в 2019 році рухомого складу на загальну суму 9696 млн. грн., зокрема близько 3650 од. напіввагонів ( у тому числі придбати за рахунок ЄБРР близько 2150 од. та виготовити на власних структурних підрозділах близько 1500 од.), 15 магістральних вантажних тепловозів виробництва компанії General Еlectric, 106 од. пасажирських вагона, в т.ч. 60 од. за рахунок бюджетного фінансування, 3 од. дизель-поїзда, 12 од. рейкозварювальних машин, в т.ч. 8 од. за рахунок фінансового лізингу та 10 од. автомотрис для господарства електропостачання.
Quote
Logged
Jyraff
Active user

Posts: 216


View Profile
« Reply #4909 on: Yesterday at 23:00 »
Share Reply with quote

До цього проекту фінплану виникає купка питань:
- 15 тепловозів - це з тих 30, що зараз виготовляються, чи зверху?
- 3 дизель-поїзда - це замість 6 по тендеру буде тільки 3, чи частину суми вже проплатили? У попередньому фінплані обіцяли 11 штук на 2019 р....
- 48 вагонів - те ж саме, скільки з них іде ще по діючому договору?
- за рахунок яких таких бюджетних коштів планується закупівля 60 вагонів? Щось прийнятий закон про держбюджет нічого про це не знає...

А взагалі сумно... Найбільше я не розумію, навіщо при такому недофінансуванні капітальних інвестицій (самі ж пишуть лише 34 %) малювати прибуток понад 4 млрд.? Куди цей прибуток потім має діватись?
Logged
Tags: uz 
Pages: 1 ... 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 [491] 492
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!