Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
07.12.19 , 19:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Новости от УЗ

Pages: 1 ... 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 [492] 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 ... 565
Reply | Print
Author Topic: Новости от УЗ  (Read 1620148 times)
sergius
Active user

Posts: 3904


View Profile
« Reply #4910 on: 14.12.18 , 23:12 »
Share Reply with quote

- 15 тепловозів - це з тих 30, що зараз виготовляються, чи зверху?
Інші


Євген Кравцов
***************
- 3 дизель-поїзда - це замість 6 по тендеру буде тільки 3, чи частину суми вже проплатили? У попередньому фінплані обіцяли 11 штук на 2019 р....
Де той план?

І вже почалось виробництво по існуючому контракту. А червоний директор КВБЗ заявляв, що вони вже нічого не робитимуть на дурняк . Усі 6 одиниць повинні бути поставлені наступного року.
***************
- 48 вагонів - те ж саме, скільки з них іде ще по діючому договору?
По діючому договору 54 одиниці
***************
- за рахунок яких таких бюджетних коштів планується закупівля 60 вагонів? Щось прийнятий закон про держбюджет нічого про це не знає...
То для понтів написали )).
Logged
Jyraff
Active user

Posts: 282


View Profile
« Reply #4911 on: 15.12.18 , 01:12 »
Share Reply with quote

У пояснювальній записці до плану 2018 року (тут):
"Крім того, у 2018 році передбачається проведення тендерних процедур на придбання рухомого складу з поставкою в 2019 році, а саме:
- 2 од. електровозів магістральних вантажних;
- 11 од. дизель-поїздів;"

З іншим не все так просто. Наприклад, очікується 20 тепловозів в цьому році. Якщо проплата буде тільки за них, то 15 на наступний рік - це зверху цих 20, а не 30. У сумі  -  35, а не 45. До речі, в фінплані на 2018 рік - 25 тепловозів, цілком можливо, що буде 40 в сумі. З пас вагонами те ж саме, по договору тільки 8 вагонів мали йти цим роком, інші 46 - наступним (КВБЗ, правда, процес прискорив, але що там з фінансовою стороною - ?). Тобто, ці 48 вагонів у фінплані можуть перетворитись на аж 2 вагони додатково до існуючого тендеру... Зрозуміло буде, коли з'явиться детальний план капітальних інвестицій, там розписано по тендерам.
Logged
tera
Active user

Posts: 695


View Profile
« Reply #4912 on: 15.12.18 , 13:12 »
Share Reply with quote

ОЛЕКСАНДР КРАСНОШТАН ПОЯСНИВ, ЧОМУ ВИНИКАЮТЬ ПРОБЛЕМИ З КУПІВЛЕЮ КВИТКІВ В "УКРЗАЛІЗНИЦІ"
https://tsn.ua/video/video-novini/oleksandr-krasnoshtan-poyasniv-chomu-vinikayut-problemi-z-kupivleyu-kvitkiv-v-ukrzaliznici.html
11 числа.Промотував,спершу про групи дітей,потім було про боротьбу зі спекулянтами.В кінці експрес, та Мукачево-Прага планують літом.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 4232


View Profile
« Reply #4913 on: 15.12.18 , 13:12 »
Share Reply with quote


11 числа.Промотував,спершу про групи дітей...

11 дітей з Моршина, певне.
Logged
tera
Active user

Posts: 695


View Profile
« Reply #4914 on: 15.12.18 , 15:12 »
Share Reply with quote


11 числа.Промотував,спершу про групи дітей...

11 дітей з Моршина, певне.
Ні,просто 11 грудня о 10.36 Сніданок 1+1.Треба було так написати.Недопрацював.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 4232


View Profile
« Reply #4915 on: 15.12.18 , 16:12 »
Share Reply with quote

Для ясности

https://www.youtube.com/watch?v=35uF3JjIy8I

Кстати, трейлер начинается с прибытия поезда, вроде в соседней теме этот кадр уже выкладывали, но без указания источника.
Logged
ПЧ
Active user

Posts: 585


View Profile
« Reply #4916 on: 16.12.18 , 19:12 »
Share Reply with quote

Про Тризуб (тепловоз ТЭ33А) слышал разговоры на совещаниях, что есть предложение сквозить ними напрямую безотцепочно от поезда с Кременчуга до Николаева (или Херсона). Вопрос об экономической целесообразности их хода некоторого участка маршрута под контактным проводом (с учётом экономии на промежуточной отцепке/прицепке и наметившейся нехватки электровозов) дан проработать специальной экспертной комиссии. Ждём её выводов.
« Last Edit: 16.12.18 , 19:12 by ПЧ » Logged
Utopist
Active user

Posts: 3015


View Profile
« Reply #4917 on: 16.12.18 , 22:12 »
Share Reply with quote

А Тризубов хватит на такое? Разве что с Ромодана в Николаев есть смысл без отцепок, но с Кременчуга в Николаев - с лишком.
Logged
sergius
Active user

Posts: 3904


View Profile
« Reply #4918 on: 16.12.18 , 23:12 »
Share Reply with quote

Разве что с Ромодана в Николаев есть смысл без отцепок, но с Кременчуга в Николаев - с лишком.
Может наоборот?).
ЯТП, так хотят возить в порты грузачи Жеваго продукцию Полтавского ГОКа.
Logged
Sir Dem
Active user

Posts: 1235


View Profile
« Reply #4919 on: 20.12.18 , 23:12 »
Share Reply with quote

В УЗ пропонують закрити ст. Камінь-Каширський:

До Камінь-Каширської міської ради надійшов лист від ПАТ «Укрзалізниця» з проханням дозволити закриття залізничної станції у місті. Ця станція використовується для приймання і відправи товарних потягів. Основний клієнт, який відправляє звідси потяги – місцевий лісгосп. 

Секретар міської ради Наталія Бащук повідомила:  за підрахунками залізничників,за 6 місяців поточного року Державне підприємство “Камінь-Каширське лісове господарство” навантажило лісодеревиною всього лише 70 вагонів, вивантажено у місті товарів різними суб’єктами господарювання 73 вагони, повідомляє газета «Полісся»

«Це, за їхніми обрахунками, складає лише 0,8 вагона на добу за згаданий період» – пояснює посадовиця.


https://pershyj.com/p-na-volini-hochut-zakriti-zaliznichnu-stantsiyu-31466
Logged
Tags: uz 
Pages: 1 ... 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 [492] 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 ... 565
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!