Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
16.07.19 , 07:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Новости от УЗ

Pages: 1 ... 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 [544] 545 546
Reply | Print
Author Topic: Новости от УЗ  (Read 1540603 times)
Entony
Active user

Posts: 3200


View Profile
« Reply #5430 on: 10.07.19 , 20:07 »
Share Reply with quote

Зрада "під'їхала"!?

«Укрзалізниця» проти конкуренції: як українці можуть стати заручниками корупціонерів.

Керівництво «Укрзалізниці» опинилось у центрі скандалу.
Якщо ви подорожуєте Україною, то напевне часто купували квитки на потяг через Інтернет. Це досить зручно, звільняє від необхідності стояти у чергах та й взагалі суттєво економить час. По суті, вам все одно, хто управляє системою з продажу квитків, тільки б вона працювала надійно. А от керівництву «Укрзалізниці» зовсім не «все одно» і воно усіляко намагається, аби платформою, через яку продається більше половини всіх квитків, керувала наближена до неї компанія. Результати дій керівників залізниці могли добре відчути на собі українці, які перед Новим роком залишились без можливості купити квитки.
Експерти впевнені, що «Укрзалізниця» є одним з найбільш корупційних державних підприємств України. Причому з приходом Євгена Кравцова на посаду очільника залізниці оборудки не тільки не зменшились, а стали ще більш нахабними. Історія з квитковим сервісом є невеличким прикладом корупційних діянь залізничників. Також те, як «Укрзалізниця» плює на законодавство, яскраво видно по закупівлям, документація у яких часто виписується під «своїх» людей.
Одним з найбільш кричущих прикладів прилаштування потрібних компаній на тендери «Укрзалізниці» є закупівля інформаційної системи для продажу квитків за напрямом «Київ – аеропорт «Бориспіль». Хитрість полягає у тому, що для продажу електронних квитків за цим напрямком залізниця вирішила купити нову систему, хоча цілком могла додати цей напрямок в уже діючий booking.uz.gov.ua. Однак просте, а головне економне рішення не дало б можливості підзаробити на цьому дружній фірмі. В результаті без тендеру Укрзалізниця уклала договір на розробку нового програмного забезпечення виключно за одним напрямком з компанією ТОВ «ВІТЕС», яка вкрай наближена до діючого керівника «Укрзалізниці» і на додаток веде достатньо продуктивний бізнес в країні-агресорі Росії. При цьому діючий розробник сайту booking.uz.gov.ua ТОВ «УНІТ» подав скарги на неконкурентну процедуру укладання договору, оскільки компанію банально не допустили до торгів.
Інший приклад – більш свіжий. 25 березня філія «Головний інформаційно- обчислювальний центр» (ГІОЦ) акціонерного товариства «Українська залізниця» оприлюднила оголошення про заплановану закупівлю «Послуги з підключення інформаційної системи «Укрзалізниці» до процесингових центрів банків та системи електронних розрахунків через систему Виконавця (платіжний шлюз). Мова йде про підключення банків до платформи продажу електронних квитків на залізничні потяги.
При аналізі умов тендеру добре видно, що виписані вони з порушенням законодавства і для цілеспрямованого відсіювання «небажаних» учасників. В результаті діючий розробник сайту booking.uz.gov.ua ТОВ «УНІТ» оскаржила цю закупівлю в Антимонопольному комітеті України, який зобов’язав Кравцова і Ко внести зміни до тендерної документації і таким чином не звужувати коло учасників тендеру.
Проте рішення АМКУ не було виконано «Укрзалізницею» і вона замість усунення порушень просто відмінила закупівлю від 25 березня і оголосила нову – 11 травня з іще більш дискримінаційними умовами, які антимонопольне відомство зобов’язало змінити.
Більше того, з легкої руки керівництва залізниці у ЗМІ почали активно поширюватись «замовні» матеріали про те, що компанія «УНІТ», яка намагається відстояти законне право на участь у тендерах, буцімто своїми діями загрожує нормальній роботі системи продажу електронних квитків.
Натомість компанія «УНІТ» 25 червня звернулась з відкритим листом до керівника «Укрзалізниці» Євгена Кравцова з пропозицією скликати спільну нараду з відповідальними департаментами залізниці та представниками правоохоронних органів для недопущення можливих перебоїв і зупинки роботи системи, що призведе до колапсу серед пасажирів «Укрзалізниці».
«На сьогоднішній день організованою групою посадових осіб АТ «Укрзалізниця» у змові з приватною компанією вживаються заходи, спрямовані на виведення з-під контролю АТ «Укрзалізниця» системи (з продажу електронних квитків – ред.) з подальшою передачею її під управління приватної компанії. Для досягнення цієї мети посадовими особами філії «ГІОЦ» АТ «Укрзалізниця» штучно створюються перебої в роботі системи, а в подальшому система може бути примусово зупинена цими особами, щоб звинуватити розробника системи – ТОВ «УНІТ», тим самим виправдавши себе. Такі деструктивні дії посадових осіб, які можуть призвести до повної зупинки системи, підривають роботу стратегічного для України підприємства та підставляють вас персонально», - говориться у зверненні UNIT.
Аби відстояти своє право на участь у тендері на послуги «платіжного шлюзу» для «Укрзалізниці» ТОВ «УНІТ» подало заяву до Окружного адміністративного суду м. Києва. 14 червня суд ухвалив рішення заборонити тендерному комітету залізниці в особі філії ГІОЦ вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо закупівлі, у тому числі розглядати тендерні пропозиції на відповідність вимогам документації з переліку учасників, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі UNIT.
Фактично керівництво «Укрзалізниці» діє у змові задля того, аби передати систему продажу електронних квитків під компанію ТОВ «ВІТЕС», власником якої є Сергій Кравець, який реалізує авіаційні квитки в України на платформі Tickets.ua і в той же час бере участь у тендерах в Російській Федерації.
Джерела, наближені до ринку залізничних послуг, повідомили журналістам, що «Укрзалізниця», аби усунути ТОВ «УНІТ» з ринку продажу залізничних квитків, розіслала листи в усі банківські установи, з якими компанія мала договори відносно платіжного шлюзу, який зараз використовується у системі booking.uz.gov.ua. Справа в тім, що саме «УНІТ» обслуговувало цю платформу до кінця лютого 2019 року і у неї є низка підписаних договорів з банками.
З джерел, які пишуть про корупцію в УЗ, відомо, що безпосередніми учасниками оборудки можуть бути керівник залізниці – Євген Кравцов, директор ГІОЦ - Олександр Войтко, а її виконавцем - Юрій Сабадир (головний технолог ГІОЦ та по сумісництву ставленик Сергія Кравця з «Вітес» та Tickets.ua). Ці керівники зважилися на безпрецедентний крок - завалили роботу системи, звинувативши при цьому компанію «УНІТ». Згодом вони поширили в ЗМІ недостовірну інформацію, намагаючись дискредитувати компанію в очах громадськості і правоохоронних органів і тим самим нацькувати ті ж органи на «УНІТ». І в цей же час залізниця вирішила залучити «Вітес» в якості «рятівника» ситуації і перевести весь електронний продаж квитків на програмне забезпечення цієї компанії, яке до речі попередньо ними було вкрадено з серверів ГІОЦ та розміщено у себе на серверах. Вся вищеописана схема не може проходити без участі добре відомого журналістам персонажа Олега Назарука, який у 2014 році був люстрований. Він є начальником департаменту економічної та інформаційної безпеки УЗ, який раніше працював в СБУ. Свого часу йому було пред’явлено підозру в вчиненні злочину.
Сайт «Цензор.нет» у 2016 році писав про «кришування» Назаруком нелегального бурштинового бізнесу на посаді заступника керівника Управління СБУ в Рівненській області. В грудні 2015 року стосовно нього було відкрите кримінальне провадження за фактом вимагання та отримання хабаря. Загалом, як додає «Залізниця без корупції», йому закидали організацію поборів в сумі близько 75 тисяч дол. на день від «бурштинової бізнесу». У мережі досі можна переглянути відео, де Олег Назарук розповідає про «систему» та розцінки нелегального бурштинового бізнесу.
Подібний «цінний» кадр у Департаменті економічної та інформаційної безпеки принаймні повинен викликати цікавість антикорупційних органів, які активно намагаються вичистити корупцію з «Укрзалізниці».
Варто звернути увагу на те, що наприкінці червня Президент України Володимир Зеленський оновив склад Національної ради з питань антикорупційної політики. Серед інших він призначив до ради першого заступника міністра економіки Максима Нефьодова, який є ідейним натхненником створення системи електронних закупівель ProZorro. Саме цю систему намагається «нагнути» «Укрзалізниця», яка проводить тендери за неконкурентними умовами. Якщо антикорупційна рада, оновлена новообраним Президентом, нарешті запрацює, то оборудки на «Укрзалізниці», до яких цілком може бути причетне її керівництво, мають стати предметом її прискіпливого розгляду.

https://akcenty.com.ua/obshchestvo/23059-ukrzaliznicya-proti-konkurenciji-yak-ukrajinci-mozhut-stati-zaruchnikami-korupcioneriv
Logged
Entony
Active user

Posts: 3200


View Profile
« Reply #5431 on: 11.07.19 , 12:07 »
Share Reply with quote

Продовження епопеї. :) Можливо скоро забудемо про букінг. А, ще тепер зрозуміло, хто винен в зависанні сайту купівлі квитків.

Компанія-прокладка роками заробляла на онлайн-продажу залізничних квитків десятки мільйонів гривень.

Розробник онлайн-системи продажу квитків ТОВ «Уніт» стало «прокладкою» між Укрзалізницею та клієнтом при купівлі квитків через інтернет. Так, лише впродовж 2017-2018 років керівники цієї приватної компанії в змові з колишніми працівниками Укрзалізниці заволоділи коштами товариства на загальну суму близько 51,2 млн грн. Усі факти щодо незаконної діяльності передані до правоохоронних органів. Про це повідомив директор філії «Головний інформаційно-обчислювальний центр» АТ «Укрзалізниця» Олександр Войтко.
За його словами, «Уніт» розробив сайт онлайн-продажу квитків booking.uz.gov.ua таким чином, щоб при оплаті квитків банківськими картками використовувався платіжний шлюз. «Це фактично платіжний майданчик-посередник між сайтом продажу квитків та банками-еквайрами, через який проводяться транзакції купівлі-продажу квитків. У ході перевірки ми встановили, що, як не дивно, компанія-розробник прописала на сайті власний платіжний шлюз — Plategka.com. Після чого вони уклали низку «ексклюзивних» угод з банками-еквайрами в якості «агента», згідно з якими банки зобов’язані виплачувати ТОВ «Уніт» так звану «винагороду агенту» в розмірі 0,8% за кожну успішну транзакцію купівлі пасажирами квитків», — зазначив Олександр Войтко.
Укрзалізниця вважає такі дії незаконними, адже угода між Укрзалізницею та ТОВ «Уніт» не передбачала використання шлюзу компанії-розробника. «З метою відновлення справедливої конкуренції під час продажу квитків Укрзалізниця оголосила відкриті торги щодо закупівлі двох послуг: платіжного шлюзу та підтримки веб-сервісу. Одразу після цього ТОВ «Уніт» було розпочато компанію з блокування вказаних закупівель шляхом системного подання необґрунтованих скарг до Антимонопольного комітету України. Укрзалізниці все ж таки вдалося провести відкриті торги в системі Prozorro. Переможцем підтримки веб-сервісу була обрана інша компанія, яка запропонувала найбільш економічно вигідні умови. У зазначених торгах також брало участь ТОВ «Уніт». Процес укладання договору зараз знову заблоковано ТОВ «Уніт» шляхом надання чергової скаргі в АМКУ.
Відкрити торги на закупівлю платіжного шлюзу також вдалося провести. Натомість, не бажаючи відмовлятися від впровадженої схеми, посадові особи ТОВ «Уніт» заблокували закупівлю шляхом подання позову в Окружний адміністративний суд м. Києва. Судом видано ухвалу, що забороняє розгляд тендерних пропозицій до вирішення справи по суті. При цьому «Уніт» продовжує отримувати зазначену вище агентську винагороду без договірних відносин», — зазначив він.
Крім того, Укрзалізниця останнім часом все частіше фіксує збої в системі онлайн-продажу квитків booking.uz.gov.ua, які дивним чином збігаються з результатами торгів не на користь ТОВ «Уніт». «Фактично приватна компанія займається шантажем Укрзалізниці, не даючи можливості на законних підставах провести відкриті торги. Ми закликаємо правоохоронців провести детальне розслідування наданих фактів правопорушення. Також перевізнику мають бути повернуті кошти, незаконно отримані компанією «Уніт» під час продажу квитків без наявності договору», — зазначив Олександр Войтко.
У ситуації, яка склалася з ТОВ «Уніт», Укрзалізниця прийняла рішення про розробку власної системи онлайн-продажу квитків. «Ми вже розпочали розробку альтернативного сервісу та звернулися до провідних банків країни з пропозицією заключити прямі договори на використання їх шлюзу, без компаній-посередників. Після отримання їх пропозицій буде обрано найбільш вигідну. Впевнений, це дасть змогу навіть знизити вартість квитків», — резюмував Олександр Войтко.
Наразі через інтернет пасажири купують у середньому 110 тис. квитків на добу. Загалом в онлайн-системі компанії реалізується 56% проїзних документів, і популярність ресурсу постійно зростає. Саме тому ефективне функціонування онлайн-сервісу з продажу квитків сьогодні є пріоритетним завданням компанії, підкреслюють в Укрзалізниці.

https://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/498081/
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4719


View Profile
« Reply #5432 on: 11.07.19 , 13:07 »
Share Reply with quote

І хто з них бреше?)
Logged
tera
Active user

Posts: 638


View Profile
« Reply #5433 on: 11.07.19 , 15:07 »
Share Reply with quote

Укрзалізниця випустила $500 млн євробондів
09.07.20192080

Євробонди випустили без держаних гарантій. Це означає, що сума боргу компанії не вплине на розмір державного боргу України. Єврооблігації були випущені на п’ять років під 8,25% річних.
https://uprom.info/news/ekonomika/finansi/ukrzaliznyczya-vypustyla-500-mln-yevrobondiv/

Там є посилання на Кравцова.

Виникає питання на що підуть ці кошти,хоча доречніше кому?
Logged
adul
User

Posts: 140


View Profile
« Reply #5434 on: 12.07.19 , 11:07 »
Share Reply with quote

Укрзалізниця випустила $500 млн євробондів
09.07.20192080

Євробонди випустили без держаних гарантій. Це означає, що сума боргу компанії не вплине на розмір державного боргу України. Єврооблігації були випущені на п’ять років під 8,25% річних.
https://uprom.info/news/ekonomika/finansi/ukrzaliznyczya-vypustyla-500-mln-yevrobondiv/

Там є посилання на Кравцова.

Виникає питання на що підуть ці кошти,хоча доречніше кому?
Електрифікація Ковель - Ізов - Кордон?!?
Logged
Андрей11111
Active user

Posts: 795


View Profile
« Reply #5435 on: 12.07.19 , 12:07 »
Share Reply with quote

Наверно реконструкция этого участка, уз планирует его сделать двухпутным.
Logged
sergius
Active user

Posts: 3359


View Profile
« Reply #5436 on: 12.07.19 , 23:07 »
Share Reply with quote

Так участок Киверцы - Ковель останется однопутным.

Второй путь хотят положить на Николаев.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 3906


View Profile
« Reply #5437 on: 13.07.19 , 02:07 »
Share Reply with quote

І хто з них бреше?)
Интуитивно (и по некоторым слухам о культуре разработки) кажется, что "Унит".
Logged
Андрей11111
Active user

Posts: 795


View Profile
« Reply #5438 on: 13.07.19 , 14:07 »
Share Reply with quote

Так участок Киверцы - Ковель останется однопутным.

Второй путь хотят положить на Николаев.

В этом году будет достигнут предел пропускной способности участка железной дороги Ковель-Изов-Госграница, в связи с чем его планируют расширить.

ПАО "Укрзализныця" намерена электрифицировать участок железной дороги Ковель-Изов-Госграница, а также построить на нем вторую колею чтобы увеличить грузопоток с Польшей.

Об этом во время рабочего визита в Варшаву в рамках Координационного комитета по развитию международного транспортного маршрута Юг-Запад заявил и. о. главы компании Евгений Кравцов, пишет ЦТС со ссылкой на info.uz.ua.

По его словам, до конца года по данному участку будут курсировать 12 пар грузовых поездов в день, однако таким образом будет достигнут предел пропускной способности ж/д ветки.

"Сегодня на этом участке работает около 9 пар поездов в день. В ближайшие несколько месяцев нам нужно обеспечить стабильную работу на этом участке 10 пар поездов ежедневно, а к концу года - 12. Это количество - максимальная техническая возможность существующего участка, поэтому уже в ближайшее время нам нужно ее развивать, в частности проводить электрификацию и строить второй путь. Ведь без этого нам не удастся существенно нарастить объемы перевозок между странами", - отметил он.
Logged
sergius
Active user

Posts: 3359


View Profile
« Reply #5439 on: 13.07.19 , 20:07 »
Share Reply with quote

Это что то новое. Ну, значит должны будут строить путь от станции Киверцы. Новый путь. Ибо как то нелогично от Ковеля.

Хотя сама новость не вселяет доверия. Они еще на Николаев толком не начинали.
Logged
Tags: uz 
Pages: 1 ... 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 [544] 545 546
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!