Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
09.07.20 , 07:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Новости от УЗ

Pages: 1 ... 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 [596] 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 ... 610
Reply | Print
Author Topic: Новости от УЗ  (Read 1787700 times)
www3
Active user

Posts: 1310


View Profile
« Reply #5950 on: 19.05.20 , 12:05 »
Share Reply with quote

Наша пісня гарна й нова...
Logged
sean
Active user

Posts: 4761


View Profile
« Reply #5951 on: 19.05.20 , 15:05 »
Share Reply with quote

А вона шо закінчувалась? Таких немічних ще пошукати.
Logged
tera
Active user

Posts: 877


View Profile
« Reply #5952 on: 19.05.20 , 15:05 »
Share Reply with quote

Щось не те з посиланням
наберіть чорний текст пошук в гуглі.
Quote
Аукцион УЗ на питание пассажиров завершился скандалом: победу отдали no-name фирме с "бориспольскими" связями
https://www.unn.com.ua/ru/news/1869292-auktsion-uz-na-kharchuvannya-pasazhiriv-zavershivsya-skandalom-peremogu-viddali-no-name-firmi-z-borispilskimi-zvyazkami

Руководство скоростного филиала "Укрзализныци" отстранили от должностей
Глава УЗ недоволен выбором поставщика питания для поездов Интерсити.
https://lb.ua/economics/2020/05/18/457791_rukovodstvo_skorostnogo_filiala.html

Quote
Про корупцію, Сергія Лєщєнка та сову на глобусі
В останньому своєму пості, я написав про те, як працівник УЗШК В’ячеслав Горбатко підмухлював багатомільйонний конкурс по харчуванню в потягах "Інтерсіті" та віддав перемогу фірмі "Грінед" пана Юракова, якому кілька років тому Горбатко віддав тендер на харчування в ВІП-залах Борисполя, коли працював там головою тендерного комітету.

Після того, як до мене в коментарі прибігли прес-секретар УЗ та Сергій Лєщєнко та почали відмазувати конкурсну комісію, я вирішив «глибше копнуть», та з’ясував кілька ульотних фактів, які яскраво проілюструють тот капєц, що стався на конкурсі.

ШТОШ, котікі, поїхали…

Компанія Грінед, щоб взяти участь у конкурсі на харчування, мала довести, що вона відповідає всім кваліфікаційним вимогам. Одна з цих вимог – наданння послуг харчування або кейтерингу не менш 6 місяців поспіль.
В своїй довідці, Грінед вказав, що харчував 13 працівників іншої компанії, яка належить тому ж Юракову з 01.10.2019 р. по 31.03.2020 р.

І тут починаються приколи:

- З 01.10.2019 по 24.01.2020 в Грінеді, окрім директора, працювало лише 2 працівника (в січні додалося ще 4). Уявіть масштаб цієї компанії !

- З 01.03.2020 по 31.03.2020 всі працівники Грінед, окрім директора, були у неоплачуємій відпустці. Хто харчував людей? Напевне, директор.

- З 12.03.2020 року, Кабінет міністрів запроваджує на всій території України карантин, отже ніхто в той період не міг працювати в сфері готування їжі та кейтерингу. Але Горбатко та конкурсна комісія цього просто не помітила, чи не схотіла помічати.

- Єдину податкову накладну за цей період Грінед зареєструвала 14.04.2020 року.
Чому ця дата така важлива?
А все дуже просто. Прийом документів на конкурс мав бути завершений 03.04.2020 року. Але «з невідомих причин, його кілька разів переносили», аж до 04.05.2020, напевне, щоб Грінед встиг оформити всі документи. У всіх інших учасників конкурсу з документами все було нормально, бо вони роками надавали послуги з харчування.

- Але самий великий прикол в тому, що відповідно до звітів, Грінед з 01.10.2019 р. по 31.03.2020 р. не купив жодної одиниці продуктів харчування чи напоїв. Чим годували 13 людей? Напевне, тим, що вирощували біля свого офісу в Києві на вул. Підлісній.

Отже, що ми маємо – Грінед взагалі не проходила по кваліфікаційних вимогах, але Горбатко їх все одно протулив на конкурс.
Коли учасники конкурсу попросили показати документи всіх компаній, щоб всі могли пересвідчитись в їх достовірності та відповідності кваліфікаційним вимогам – Горбатко відмовився це робити.
Горбатко відтягував крайній строк подачі документів під Грінед, а потім Грінед «дивним чином» став замикаючим на конкурсі в один тур, тобто його слово було остаточним і він міг бачити пропозиції всіх інших учасників.
Тепер пасажирів Інтерсіті має харчувати компанія, яка харчувала до цього лише 13 людей (всі інші учасники конкурсу годували сотні тисяч клієнтів), лише з 2-ма працівниками, які вміють годувати без закупки продуктів харчування та під час карантину.
А ця компанія настільки багата, що відправила у відпустку за власних рахунок всіх шістьох своїх працівників, щоб не платити їм зарплату та не платити податки.
Ця компанія десь має дістати 150 млн грн для придбання необхідного обладнання в потяги Інтерсіті та на базу в Депо Дарниця. Закупити продуктів ще на 10-12 млн. грн. та заплатити 4 млн грн. Укрзалізниці.
Карочє, адьос, їжа.

А я нагадаю, в 2015 році конкурс на харчування виграла потужна та заможна «Козирна карта».
І знаєте, що відбулося?
Після кількох тижнів роботи, «Козирна карта» відмовилась від участі в цьому проекті, бо це виявилося дуже затратно та не вигідно. І конкурс довелося проводити знову.
Як думаєте, що буде з фірмою «стіл та два стільця»?
Те саме.
Укрзалізниця втратить бабло на кілька місяців, пасажири кілька місяців будуть без їжі, і все - через пана Горбатко.

Уважний читач запитає: «Пазвольтє, а прічом тут Лєщєнко?».

Все дуже просто.
Сергія Лещенка призначили в наглядову раду Державної компанії «Укрзалізниця» в надії, що він там буде протидіяти корупції і компанії збереже мільйони державних грошей.
За це Сергію призначили аж 300 000 грн. зарплати в місяць.
І коли до Лещенка почали надходити скарги від журналістів та учасників ринку з прохання «НЕ ДОПУСТИТИ ЧОРТІВ ГОРБАТКО ТА ЙОГО КОЛЕГ ПО БОРИСПОЛЮ» до організації тендерів та конкурсів на УЗШК, Сергій відморозився та заявив, що йому це не цікаво.
Це війна конкурентів і він туди лізти не хоче.
Причому, заявив офіційно, в своєму коментарі на Фейсбук.
Результат ми всі бачимо – Горбатко і Ко такі наробили чорних дєл, і скомпрометували всю компанію. А чи можна було цього уникнути? Можна. Як? А просто Лещенко мав би виконати свою роботу, погуглити заслуги пана Горбатко та звернутися до Правління УЗ з вимогою відсторонити Горбатко від тендерів та конкурсів. І всьо… І була б гармонія…

Але ж ні, замість того Сірьожа відморозився, а коли стався скандал, він прибіг в коментарі на ФБ та почав «натягувати сову на глобус». «А давайтє почекаємо. Хай Грінед спочатку гроші заплатить»…
Сірожа, до чого тут гроші? Мова про корупцію, яку Ви навмисно проігнорували.
Тому, якщо Ви такий принциповий, як з себе малюєте, поверніть державі всі гроші, що від неї отримали, а самі повертайтесь до… та до чого хочете – з Вас ніде особливо толку не було.

Denis Pyatigorets
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5515


View Profile
« Reply #5953 on: 19.05.20 , 16:05 »
Share Reply with quote

«Закликаємо місцеві органи самоврядування, з якими укладено контракти, невідкладно погасити заборгованість."

Так те місцеве самоврядування і "побігло" їм платити. У них і так грошей в місцевих бюджетах малувато було, а тут ще "слуги" забрали частину коштів у карантинний резервний фонд. До того ж механізм нарахування УЗ тих боргів дуже непрозорий.
Logged
W_777
Active user

Posts: 596


View Profile
« Reply #5954 on: 20.05.20 , 12:05 »
Share Reply with quote

Президент Володимир Зеленський заявив, що з 22 травня в Україні запрацює міський та приміський транспорт, а 25 травня відкриються дитячі садочки.

Джерело: пресконференція президента 20 травня

Пряма мова: "Що стосується транспорту, дитячих садочків, якщо ми розраховували, що це буде в іншому етапі трішки пізніше. Ми розуміємо, що сьогодні статистика гарна. Статистика нам дозволяє деякі етапи переносити і наближувати до сьогодення.

Наприклад, сьогодні на уряді розглянуть питання і з 22 травня запрацює транспорт міський і приміський. Між областями ми поки не можемо забезпечити транспорт, бо у нас тільки 6 областей готові до цього.

Транспорт працює з 22 числа, дитсадочки отримають всі вказівки від МОЗ щодо безпекової ситуації і з 25 числа, з понеділка, дитсадочки теж запрацюють".

https://www.pravda.com.ua/news/2020/05/20/7252385/
Logged
tera
Active user

Posts: 877


View Profile
« Reply #5955 on: 20.05.20 , 15:05 »
Share Reply with quote

Quote
«Укрзалізниця» в першому кварталі отримала 7 млрд грн збитку
Загальний дефіцит коштів до кінця 2020 року може сягнути 16 млрд грн
АТ «Укрзалізниця» за підсумками січня-березня отримала збиток в розмірі 7 млрд грн. Це пов’язано з карантинними заходами та частковим припиненням з 11 березня господарської діяльності, в тому числі всіх видів пасажирських перевезень.

Про це повідомляє «Інтерфакс-Україна» з посиланням на дані Кабінету Міністрів.

«Скорочення обсягів виробництва в Україні, зупинення роботи окремих підприємств-вантажовідправників і негативна кон’юнктура на міжнародних ринках призвели до зменшення загального вантажообігу в першому кварталі на 4,8% порівняно з аналогічним періодом минулого року», – йдеться в повідомленні.

Для мінімізації негативних наслідків УЗ вжила низку заходів:

режим простою для персоналу;
припинення планового підвищення зарплат;
відстрочка реалізації інвестпроектів;
обмеження закупівлі матеріально-технічних ресурсів та послуг (крім критичних позицій);
оптимізація платежів.
Також УЗ планує переглянути свою інвестиційну програму для підтримки національних виробників. Збільшення локалізації виробництва сприятиме економічному зростанню України.

Квартальний показник збитку в 7 млрд грн є передумовою для загального погіршення фінансового стану держкомпанії за підсумками всього 2020 року. За прогнозами УЗ, у зв’язку з необхідністю погашення кредитів і відсотків за ними (11 млрд грн і 3 млрд грн відповідно), дефіцит коштів на кінець року може сягнути 16 млрд грн.

Нагадаємо, «Укрзалізниця» в 2019 році збільшила чистий прибуток в 14,7 раза – до 2,988 млрд грн (у 2018 році – 203,85 млн грн); EBITDA на 6% – до 17,3 млрд грн. При цьому дохід від реалізації послуг і продукції збільшився на 8,4% – до 90,4 млрд грн.
https://gmk.center/ua/news/ukrzaliznicya-v-pershomu-kvartali-otrimala-7-mlrd-grn-zbitku/
Quote
Укрзалізниця за підсумками першого кварталу 2020 року одержала збиток в розмірі 7 млрд грн.

Про це пише Інтерфакс-Україна з посиланням на матеріали Кабміну.

У документі зазначено, що на фінансово-економічні показники впливає припинення госпдіяльності з 11 березня. Міністерство інфраструктури пропонує встановити для Укрзалізниці базовий норматив відрахування частки прибутку, що спрямовується на виплату дивідендів за результатами 2019 року, в розмірі 30% (зараз - 90%).

«За результатами першого кварталу поточного року товариство отримало збитки на 7 млрд грн... У той же час, за прогнозами товариства, в зв'язку з необхідністю погашення кредитів і відсотків за ними (11 млрд грн і 3 млрд грн відповідно), дефіцит коштів на кінець року може скласти 16 млрд грн», - йдеться в тексті пояснювальної записки.

У документі також наголошується, що скорочення обсягів виробництва в Україні, зупинка роботи окремих підприємств-вантажовідправників і негативна кон'юнктура на міжнародних ринках призвели до зменшення загального вантажообігу в першому кварталі 2020 року на 4,8% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

Для мінімізації негативних наслідків Укрзалізниця ввела режим простою для персоналу, призупинила планове підвищення зарплат, обмежила закупівлі матеріально-технічних ресурсів та послуг (крім критичних позицій), оптимізувала платежі.
Вчора в компанії заявили, що місцеві органи влади заборгували їй понад 500 млн грн компенсацій за перевезення пільгових категорій пасажирів. Це ставить під загрозу відновлення приміського сполучення після зняття карантину, кажуть в УЗ.

Раніше повідомлялося, що Укрзалізниця в 2019 році збільшила чистий прибуток в 14,7 рази - до 2,988 млрд грн. Дохід від реалізації продукції Укрзалізниці в порівнянні з попереднім періодом збільшився на 8,4% - до 90,4 млрд грн.
https://nv.ua/ukr/biz/markets/ukrzaliznicya-otrimala-7-mlrd-grn-zbitku-cherez-karantin-novini-ukrajini-50089166.html
Logged
tera
Active user

Posts: 877


View Profile
« Reply #5956 on: 21.05.20 , 11:05 »
Share Reply with quote

Зеленский очікує на реформу "Укрзалізниці" через місяць - одразу після карантину. ВIДЕО
20.05.20
Президент України Володимир Зеленський розраховує, що план Міністерство інфраструктури розпочне план реформування "Укрзалізниці" одразу після закінчення карантину.
Про це Зеленський заявив під час пресконференції, присвяченої річниці його президенства.
"З приводу реформи Укрзалізниці – це окрема держава, Укрзалізниця. Змінено керівника Укрзалізниці, там є наглядова рада. У них є на папері (план реформування – ред.), на жаль, тільки на папері повністю реформа Укрзалізниці", - сказав президент.

За його словами, реформа потребує багато сил та уваги, які зараз направлені перш за все на боротьбу з коронавірусом та евакуацію громадян України з інших країн.

Разом з тим, Зеленський зазначив, що міністр інфраструктури Владислав Криклій зможе повернутися до питання реформування української залізниці одразу після закінчення карантину, що очікується протягом місяця.

"Я не можу навіть сьогодні спрямовувати до нього питання, що там з Укрзалізницею… Думаю, через місяць, коли ми вийдемо з цього складного процесу, обов’язково ми перейдемо до реформування Укрзалізниці", - зазначив Зеленський.
https://censor.net.ua/ua/video_news/3196750/zelenskyyi_ochikuye_na_reformu_ukrzaliznytsi_cherez_misyats_odrazu_pislya_karantynu_video
Logged
Entony
Active user

Posts: 4171


View Profile
« Reply #5957 on: 21.05.20 , 12:05 »
Share Reply with quote

Вже скоро.

Укрзалізниця готова розпочати пасажирські перевезення.

Укрзалізниця готова до відновлення пасажирських перевезень. Про це повідомив Міністр інфраструктури України Владислав Криклій під час інспекційного огляду станції “Київ-Пасажирський” сьогодні, 21 травня.
“Вже з 1 червня Україна розпочне перші пасажирські залізничні перевезення у далекому сполученні. Карантин дав час, щоб підготуватися до прийому пасажирів. На станції “Київ-Пасажирський” вже демонтовано МАФи, встановлено сучасну систему відеонагляду, повністю відремонтовано приміський вокзал”, - відмітив Міністр.
Участь в інспекційному огляді Міністра також взяли в.о. голови правління АТ “Укрзалізниця” Іван Юрик, директор філії “Пасажирська компанія” АТ “Укрзалізниця” Максим Міняйло, начальник вокзалу станції “Київ-Пасажирський” Петро Стецюк, в.о. директор департаменту приміських пасажирських перевезень Укрзалізниці Олександр Болдов та в.о. директора регіональної філії “Південно-Західної залізниці” Олександр Декарчук.
Укрзалізниця завершила демонтаж 35 МАФів на Вокзальній площі та у конкорсі вокзалу. Під ліквідацію підпали торговельні території, на які закінчився термін оренди, у тому числі, точки продажу алкоголю на розлив. МАФи, що залишаться, будуть реконструйовані та приведені до єдиного стилю.
Також відремонтовано будівлі приміського вокзалу. Його з’єднано накриттям з платформами та виконано їх зарежимлення, щоб унеможливити потрапляння безквиткових пасажирів. Крім цього, замінено освітлення, встановлено сучасні лави та урни, оновлено фасад, вестибюль, квиткові каси, обладнано нові туалети, які враховують потреби маломобільних груп, у тому числі, людей з інвалідністю та мам з немовлятами.
На вокзалах станції “Київ-Пасажирський” посилено заходи безпеки та встановлено нову систему відеонагляду – 22 камери, що мають функцію розпізнавання обличчя. Це допоможе попередити крадіжки, а також дасть можливість правоохоронним органам відстежувати правопорушників, які пересуваються поїздами. Під час інспекційного огляду станції Міністр наголосив на необхідності встановлення таких систем і на приміському вокзалі.
Він оглянув ремонтні роботи на ескалаторі у вестибюлі Центрального вокзалу та доручив завершити їх у коротші терміни, а не до кінця року, як планувалося Укрзалізницею. “Ні про які глобальні реформи не може бути й мови, якщо ми більше року ремонтуємо ескалатор”, - підкреслив Владислав Криклій.

https://mtu.gov.ua/news/31870.html
Logged
sean
Active user

Posts: 4761


View Profile
« Reply #5958 on: 21.05.20 , 12:05 »
Share Reply with quote

Ну фсьо, сучасний вокзальний комплекс тепер, а не залізничний бомжатнік №1 в Європі.

“Ні про які глобальні реформи не може бути й мови, якщо ми більше року ремонтуємо ескалатор”, - підкреслив Владислав Криклій.
Не в курсі бідолашка, що той ескалатор ремонтують завжди.
Logged
sergius
Active user

Posts: 4594


View Profile
« Reply #5959 on: 21.05.20 , 12:05 »
Share Reply with quote

Також відремонтовано будівлі приміського вокзалу. Його з’єднано накриттям з платформами та виконано їх зарежимлення, щоб унеможливити потрапляння безквиткових пасажирів. Крім цього, замінено освітлення, встановлено сучасні лави та урни, оновлено фасад, вестибюль, квиткові каси, обладнано нові туалети, які враховують потреби маломобільних груп, у тому числі, людей з інвалідністю та мам з немовлятами.
Так це ж має бути Зрада. Вепра лаяли, що погано відремонтував.
Змінили керівника, тепер "все добре".
Logged
Tags: uz 
Pages: 1 ... 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 [596] 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 ... 610
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!