Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.04.21 , 17:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Новости от УЗ

Pages: 1 ... 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 [656] 657 658 659 660 661
Reply | Print
Author Topic: Новости от УЗ  (Read 2092032 times)
Emblaze
Active user

Posts: 5971


View Profile
« Reply #6550 on: 04.04.21 , 15:04 »
Share Reply with quote

Я за Латвией в основном следил в последнее время, там совсем под плинтус закопались.

Если в Эстонии и Литве ситуация улучшилась, это приятно, авось когда-нить нестримний потяг до Європи™ и до Таллина добежит.
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5818


View Profile
« Reply #6551 on: 04.04.21 , 15:04 »
Share Reply with quote

Так а по какому критерию закопались. У них эксплуатируются те же Эрки-ДРки. Не горят, ездят сами. По путям -- попадалось ограничение в скоростях по LDz, так в основном 100-120 км/ч. На тупиковых направлениях бывает 60-80.
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5818


View Profile
« Reply #6552 on: 04.04.21 , 15:04 »
Share Reply with quote

Главный минус -- старость эксплуатируемого мвпс.  Няз, соседняя Литва уже лет пять как отправила большинство поделок RVR на металлобазу пенсию.
« Last Edit: 04.04.21 , 15:04 by sergius » Logged
pr47
User

Posts: 46


View Profile
« Reply #6553 on: 04.04.21 , 16:04 »
Share Reply with quote

Країни Балтії рятує те, що у них все дуже компактно. Немає ПДС (хоча якщо не помиляюсь, то ще в 90-х їздили литовські пдси), там навіть регіональним в нашому розумінні ніде розігнатись, хіба що від найпівденнішої точки до найпівнічнішої. У нас, на щастя чи на жаль, одна з найбільших залізниць Європи (після Франції та Німеччини) і заміна рухомого складу для таких масштабів трохи відрізняється. Тим більше треба вирішити купу проблем ще до оновлення РС - закон про залізничний транспорт, кросс-субсидіювання, анбандлінг, зарплати тощо
Logged
Vovan
Active user

Posts: 625


View Profile
« Reply #6554 on: 04.04.21 , 18:04 »
Share Reply with quote

Якщо у країнах Балтії все так компактно, то прошу всім нагадати, скільки кілометрів від Вільнюса до Талліна через Ригу?) Бо саме ця відстань долається в наших українських реаліях за пів дня, тобто 12 годин, (я про НЕ, звичайні потяги долають цю відстань за майже 14 годин),а тут як раз повинен бути той же ПДС в будь-якому випадку. Як раз подовження після корони Київ-Рига до Талліна і буде тим самим ПДСом )))
« Last Edit: 04.04.21 , 18:04 by Vovan » Logged
pr47
User

Posts: 46


View Profile
« Reply #6555 on: 04.04.21 , 21:04 »
Share Reply with quote

Якщо у країнах Балтії все так компактно, то прошу всім нагадати, скільки кілометрів від Вільнюса до Талліна через Ригу?)
Я кажу про ці країни окремо. Литва наприклад це як дві харківські області, Латвія і Литва ще менші.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 5971


View Profile
« Reply #6556 on: 04.04.21 , 22:04 »
Share Reply with quote

Так а по какому критерию закопались.
Например, по степени близости к банкротству (Латвия уверенно теряет российский грузовой траффик, и это необратимый процесс).

https://www.railjournal.com/freight/latvian-railways-adopts-plan-to-save-rail-freight-business/

https://www.rubaltic.ru/article/ekonomika-i-biznes/20210127-latviya-rasprodaet-zheleznuyu-dorogu-na-metallolom/

Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5818


View Profile
« Reply #6557 on: 05.04.21 , 11:04 »
Share Reply with quote

Это касается в первую очередь грузовых перевозок. Влияние на пассажирские может быть связано с отказом от электрификаций.
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5818


View Profile
« Reply #6558 on: 05.04.21 , 11:04 »
Share Reply with quote

Якщо у країнах Балтії все так компактно, то прошу всім нагадати, скільки кілометрів від Вільнюса до Талліна через Ригу?)
Я кажу про ці країни окремо. Литва наприклад це як дві харківські області, Латвія і Литва ще менші.
Відстані невеликі, та їздять хутко. Від Вільнюса до Шяуляй 212 км мврс/локотяга долає за 2:15-2:30. І це на тепловозній тязі.
Logged
Александр19
Active user

Posts: 256


View Profile
« Reply #6559 on: 06.04.21 , 10:04 »
Share Reply with quote

Через стрілянину в дорозі затримується поїзд Костянтинівка – Київ
Завдяки злагодженим діям залізничників та Національної поліції обеззброєно двох пасажирів поїзда № 126 Костянтинівка – Київ – військовослужбовців, які відкрили стрілянину у вагоні. Вказані особи мали дозвіл на носіння зброї. Попередньо встановлено, що постріли були зроблені із табельної зброї. Внаслідок інциденту ніхто не постраждав.
https://www.uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/539348/

В этом поезде и в 123/124, неоднократно был свидетелем как солдаты напьются и начинают провоцировать конфликты с пассажирами.
Logged
Tags: uz 
Pages: 1 ... 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 [656] 657 658 659 660 661
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!