Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.04.21 , 16:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Новости от УЗ

Pages: 1 ... 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 [657] 658 659 660 661
Reply | Print
Author Topic: Новости от УЗ  (Read 2091973 times)
opex
Active user

Posts: 12448


View Profile
« Reply #6560 on: 06.04.21 , 10:04 »
Share Reply with quote

Ну оно и понятно. Они там на передовой под пулями, а мы тут тыловые крысы сидим в тепле, баб тискаем, еще и их (по их мнению после три по сто) не хотим уважать.
Logged
Tripper
User

Posts: 110


View Profile
« Reply #6561 on: 06.04.21 , 10:04 »
Share Reply with quote

Через стрілянину в дорозі затримується поїзд Костянтинівка – Київ
Завдяки злагодженим діям залізничників та Національної поліції обеззброєно двох пасажирів поїзда № 126 Костянтинівка – Київ – військовослужбовців, які відкрили стрілянину у вагоні. Вказані особи мали дозвіл на носіння зброї. Попередньо встановлено, що постріли були зроблені із табельної зброї. Внаслідок інциденту ніхто не постраждав.
https://www.uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/539348/

В этом поезде и в 123/124, неоднократно был свидетелем как солдаты напьются и начинают провоцировать конфликты с пассажирами.
Я бачив у потязі 123/124 конфлікти військових з пасажирами з лугандонії. У даних випадках я на боці військових.

Потяг на даний момент запізнюється на 391 хвилину, тобто на 6.5 годин. Зняття пасажирів та документування зайняло стільки часу? Після випадків потрапляння людей пд колеса потягів менші затримки зазвичай.
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 1640


View Profile
« Reply #6562 on: 06.04.21 , 12:04 »
Share Reply with quote


В этом поезде и в 123/124, неоднократно был свидетелем как солдаты напьются и начинают провоцировать конфликты с пассажирами.

зворотньо теж бачив
Logged
гнч
Guest
« Reply #6563 on: 06.04.21 , 12:04 »
Share Reply with quote

Які це військові? це підрозділ державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України Адміністрації Держзв'язку головного управління урядового фельд'єгерського зв'язку Держзв'язку. А якщо покороче - ті, що зі зброєю доставляють таємну пошту.
Logged
Entony
Active user

Posts: 5318


View Profile
« Reply #6564 on: 08.04.21 , 10:04 »
Share Reply with quote

Потрохи і відновиться колія Рахів - держ. кордон.

Уряд планує відновити 49 км залізничної колії між Словаччиною та Румунією в межах України.

Сьогодні (7 квітня 2021 року) уряд затвердив план заходів до 2030 року в рамках Національної транспортної стратегії. Серед них є й інфраструктурні залізничні проекти.

Так, вже у 2021 році Чернівецька ОДА має спрямувати 36 млн грн на виготовлення ТЕО (техніко-економічного обґрунтування)
відновлення 49 км колії між станції Вікшани – Вадул-Сірет – Чернівці – Коломия – Рахів. Це має відновити рух у напрямку Румунія – Україна – Словаччина.

Також:

- до кінця 2022 року УЗ має завершити електрифікацію лінії Ковель – Ізов – Держкордон й побудувати другу колію з електрифікацією лінії у напрямку Долинська – Миколаїв – Косинська;
- Львівська ОДА спільно з МІУ мають побудувати суміщену колію (1435 та 1520 мм) Мостиська – Родатичі. Київська ОДА спільно з мерією Фастова повинні розпочати будівництво першої черги мультимодального хабу “FastLogistic”;
- До 2022 року Укрзалізниця має розробити проектну документацію на будівництво нового залізничного мосту на 109 км перегону Кривій Ріг – Кривий Ріг-Західний через річку Інгулець;
- Підвищити пропускну спроможність у напрямку Маріупольського вузла;
- Луганська ОДА здійснити електрифікацію напрямку Попасна – Куп’янськ.

Укрзалізниця також має розробити проект реконструкцій колійного розвитку станції Підбірці та оновити тяговий рухомий склад на 100 одиниць до кінця 2023 року.
Нагадаємо, згідно з планом вищезазначеної стратегії, Уряд поставив завдання Мінінфраструктури, Мінекономіки, Мінфіну, Мін’юсту та УЗ до 2022 року (включно) провести реформу тарифоутворення залізничних перевезень.

https://www.railinsider.com.ua/uryad-planuye-vidnovyty-49-km-zaliznychnoyi-koliyi-mizh-slovachchynoyu-ta-rumuniyeyu-v-mezhah-ukrayiny/
« Last Edit: 08.04.21 , 10:04 by Entony » Logged
гнч
Guest
« Reply #6565 on: 08.04.21 , 11:04 »
Share Reply with quote

Яких 49 км? Де Рахів а де Словаччина7
Logged
Entony
Active user

Posts: 5318


View Profile
« Reply #6566 on: 08.04.21 , 11:04 »
Share Reply with quote

Повчіть географію залізничної мережі в Україні!
« Last Edit: 08.04.21 , 11:04 by Entony » Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5818


View Profile
« Reply #6567 on: 08.04.21 , 11:04 »
Share Reply with quote

...
- Луганська ОДА здійснити електрифікацію напрямку Попасна – Куп’янськ.

Отакої! Виявляється, тепер вже й ОДА переймаються електрифікацією. Хоча, є сумнів, що вони взагалі розуміють чи потрібна вона їм. І саме на Куп'янськ, а не Сіверськ..

При цьому про ремонт з.п./вокзалів не згадується, як і оновлення наявного рухомого складу.
Logged
гнч
Guest
« Reply #6568 on: 08.04.21 , 12:04 »
Share Reply with quote

Грязь оказалась "древней и устойчивой": датчанин купил швабру и самостоятельно помыл окно поезда "Укрзализныци". ФОТОрепортаж
Пассажир поезда "Укрзализныци" сообщением "Измаил – Киев", датчанин Йоханнес Вамберг Андерсен купил швабру и моющее средство, чтобы очистить окно своего вагона.
соответствующее фото датчанин опубликовал на своей странице в Facebook.

Грязь оказалась древней и устойчивой: датчанин купил швабру и самостоятельно помыл окно поезда Укрзализныци

"Убрать УЗ непросто, но это надо делать, правда?" – отметил он в соцсети.

Отвечая на вопросы своих подписчиков он рассказал, что грязь в украинских поездах "древняя и устойчивая" и поэтому ему пришлось ее "долго скрести", но полностью отмыть окно так и не удалось. Также он сообщил, что раньше пользовался салфетками, а теперь прибегает к такому способу, отметив, что использовать все-таки лучше не швабру, а что-то более жесткое.

Грязь оказалась древней и устойчивой: датчанин купил швабру и самостоятельно помыл окно поезда Укрзализныци

Поделился сообщением Андерсена и тревел-блоггер Олег Васильев, дополнив его другими фото грязных поездов "Укрзалализныци".

"Вот так пассажиры сами моют окна вагонов. Кстати, в составе поезда Киев-Измаил есть самый грязный вагон, который я только видел, просто ужас ...", - написал он.

Грязь оказалась древней и устойчивой: датчанин купил швабру и самостоятельно помыл окно поезда Укрзализныци

Отметим, что в комментариях под постом блоггера развернулась целая дискуссия о том, какими средствами лучше отмывать вагоны "Укрзализныци". Сам датчанин написал следующее: "Я не первый раз ежу на УЗ и знаю что это такое".
Logged
Доктор Ливси
User

Posts: 128


View Profile
« Reply #6569 on: 08.04.21 , 21:04 »
Share Reply with quote

Главное, чтобы после этого случая его не пригласили в Набсовет :-(
Logged
Tags: uz 
Pages: 1 ... 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 [657] 658 659 660 661
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!