Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
22.07.18 , 15:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Other questions about railways

      провоз велосипеда

Pages: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16
Reply | Print
Author Topic: провоз велосипеда  (Read 40765 times)
opex
Active user

Posts: 11547


View Profile
« Reply #140 on: 26.09.16 , 13:09 »
Share Reply with quote

Ненуможет Винницкая область тариф на велики поставила повышенный :) Может там велики тяжелее:)
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6813


View Profile
« Reply #141 on: 26.09.16 , 19:09 »
Share Reply with quote

Да нет. Это прописано в Правилах перевозок и эти правила распространяются на всю территорию Украины.
Для неразобранного велосипеда:

Пригородное сообщение - 50% стоимости полного билета (но без страхового сбора),

Дальнее следование (включая региональные 800-е) ЕМНИП как 20 кг багажа.
Logged
snookerok
Active user

Posts: 787


View Profile
« Reply #142 on: 02.06.17 , 19:06 »
Share Reply with quote

Їхав з велосипедом з Чопа в Чієрну і далі поїздами в Чехію. На сайті словацьких залізниць написано:

In passenger trains from Čierna nad Tisou to Chop it is possible to transport a bike in the area onboard by the front door of the first coach or the rear door of the last coach coupled in the train. The conditons in these trains are the same as in domestic transport – the fare is 1,50 €.

Тобто за півтора євро наче можна везти його не складаючи. Мені здається такий варіант можливий зі Словаччини в Україну, але їдучи з Чопа не був впевнений, що мене впустять в транзитний зал з велосипедом, тому вирішив не ризикувати і ровер я таки склав. Касирка в Чопі, побачивши в мене шолом на голові, сказала, що велосипед потрібно скласти. У всіх наступних поїздах були веловагони зі спеціальними кріпленнями, тому ще до відправлення з Чієрни велосипед я знову зібрав. Резервація за велосипед з Чієрни до Братислави коштує 1,5€. Також касирка продала мені резервацію місця+велосипеда на ділянку Кошице - Братислава за 1€. З Братислави до Брно резервація місця+велосипеда на ЕС коштує 3,50€.
« Last Edit: 02.06.17 , 23:06 by snookerok » Logged
Leonid
Active user

Posts: 158


View Profile
« Reply #143 on: 02.06.17 , 23:06 »
Share Reply with quote

А у таможні були до вас якись запитання щодо велосипеда? Чи питали якісь документи? І де ви ночували з веліком в дорозі? У хостелах? Чи треба якось з ними домовлятись, щоб пустили з велосипедом? Дякую.
Logged
snookerok
Active user

Posts: 787


View Profile
« Reply #144 on: 03.06.17 , 00:06 »
Share Reply with quote

Українська працівниця митниці просто посміялася з мене, спитавши "чого я їду тією електричкою, а не своїм ходом". Кондуктор у підкидиші квитків не перевіряв і взагалі не підходив навіть. Словацькі митник з прикордонником теж поржали, вияснивши, що я їду весь шлях залізницею. Розпаковувати вел не просили і документів на нього не питали, хоча я їх мав і очікував запитань.

Я їхав до Брно весь день з пересадками в Кошице і Братиславі (трохи затупив, слід було вийти в Пухові і поїхати через Horní Lideč, зекономив би 2 години, але то таке), ніде не ночував. Я думаю, що зв"язувався би з хостелом попередньо на рахунок ночівлі з велосипедом.
Logged
Kefirek
Guest
« Reply #145 on: 23.06.17 , 11:06 »
Share Reply with quote

А у таможні були до вас якись запитання щодо велосипеда? Чи питали якісь документи? І де ви ночували з веліком в дорозі? У хостелах? Чи треба якось з ними домовлятись, щоб пустили з велосипедом? Дякую.

Також їхав цим маршрутом з велосипедом та не сам, а ще з 5-ма друзями велосипедистами. В Чієрні в контролера (чи як там зветься людина, що перевіряє квитки?) з`ясував, що у разі перевекзення велосипеда в запакованому вигляді ніяких додаткових оплат за нього не потрбіно. Так і зробили: запакували велосипеди в чохли, завантажили у вагон і проїхали до Чопа. В Чопі витягнули велосипеди до міжнародної зали, митники один оглянули і все. Далі у нас  був поїзд до Києва, тож ми велосипеди і не розпаковували.
Logged
snookerok
Active user

Posts: 787


View Profile
« Reply #146 on: 08.11.17 , 18:11 »
Share Reply with quote

Поділюсь своїм останнім досвідом перевезення велосипеда залізницею з Чехії в Україну. Може комусь пригодиться.

Цього разу їхали через Угорщину, мали квитки за спецпропозицією Брно - Захонь через Будаешт. Пам"ятаючи, що минулого разу за перевезення ровера в поїзді ЄвроСіті з Братислави до Брно заплатив всього 3,50 євро разом з резервацією місця, я очікував що цього разу буде те саме до Будапешта. Прийшовши до каси за резерваціями місць для нас і для ровера, касирка почала мені втирати щось про те, що спершу необхідно купити міжнародний квиток для велосипеда, а вже потім резервацію. На мої сперечання і розповіді про попередню поїздку з ровером в поїзді ЕС вона просто розвела руками. В результаті просто пішов геть з надією купити в інтернеті те, чого на мою думку мені не вистачало для поїздки. Однак чеський сайт як виявилось не вміє продавати місце+місце для ровера на поїзди ЕС. А в розділі про перевезення велосипедів (https://www.cd.cz/dalsi-sluzby/psi-kola-a-jina-zavazadla/-26463/) таки вичитав, що касирка була права:

Quote
Jízdní kola je možné přepravovat formou spoluzavazadla do následujících zemí: Německo, Rakousko, Maďarsko, Nizozemsko, Dánsko, Lucembursko, Švýcarsko, Polsko (jen přímé vlaky dálkové přepravy mezi ČR a Polskem), Slovensko, Chorvatsko, Slovinsko a Belgie. Za přepravu kola z nástupní stanice v ČR do cílové stanice v zahraničí zaplatíte 276 Kč (10 EUR)*, v případě cesty na Slovensko zaplatíte 83 Kč (3 EUR)*.

І крім того,

Quote
Nezapoměňte si proto současně při pořizovaní jízdních dokladů u ČD zakoupit i rezervaci pro kolo za 83 Kč (3 EUR)*

Тобто минулого разу я просто потрапив під частковий випадок - поїздка була зі Словаччини, тому і заплатив менше (але на скільки пам"ятаю тоді я мав тільки квиток за 10 євро і місце+ровер за 3,50, можливо ці 3 євро входять у 3,50). Але я навіть гадки не мав, що існує такий документ як квиток (jízdenka/fahrschein) для велосипеда і його треба мати для перевезення ровера з Чехії за кордон. І що коштує воно аж 10 євро. Я чомусь думав, що для велосипедів, які везеш у призначених для цього вагонах, хай навіть за кордон,  вистачає лише резервації.

За другим разом я купив таки той квиток у касі і резервацію місця до станції Вац (пересідали у Ваці на приміський, бо хотіли приїхати одразу на Нюгаті, а всі ЕС прибувають на Келеті зараз). Касирка питала чи мені той квиток потрібен лише до Ваца чи до Захоні. Далі на угорські поїзди я мав лише резервації для велосипеда, а чи потрібен був мені той квиток для велосипеда аж до Захоні якщо я їду до Захоні по міжнародному квитку - я не знаю. Тому купив до Захоні. Коштує він все одно 10 євро до будь-якої станції. І до речі ті резервації для велосипеда на поїзди Вац - Будапешт і Будапешт - Захонь, які я купив на сайті MAV, взагалі нікого не цікавили, але я натомість всім показував того квитка за 10 євро (може якби його не мав, то питали би).

Вац - Нюгаті - звичайна електричка з одним загальним салоном вздовж всього поїзда. Є відкидні крісла біля яких можна тримати велосипед. Будапешт - Захонь їхали звичайним поїздом. 6 вагонів, у кожному один з тамбурів є просторим з двома кріпленнями для підвішування велосипеда. Ними користуються, лише на сусідньому з моїм кріпленням двічі змінювались ровери. Кріплення просте: зверху одне колесо вішається на гачок, внизу інше фіксується двома металевими рамками, однак нижнє колесо досить туго сидить. Під час руху ровер злегка похитується з боку в бік. В результаті в кінці поїздки вийшла неприємність - знявши ровер у Захоні виявив, що заднє колесо, яке було внизу, повністю спущене і, як потім виявилось, камера пробита в кількох місцях (найімовірніше, що пробилась вона ободом колеса, яке досить туго було затиснуте в рамку під час похитування, ну принаймні мені так здається). Великим мінусом як на мене є відсутність веловагонів в угорських Інтерсіті. Та й у звичайних поїздах всього 2 місця на вагон, тому якщо їхати компанією, то не дуже зручно.

Далі ровер я все одно планував складати, тому пробите колесо майже ніяк не вплинуло на подальшу поїздку. Запакований вел я просто затягнув у підкидиш Захонь - Чоп і залишив у великому тамбурі. Тамбур був великим, бо вагон виявився з кріпленнями для велосипедів, але вже трохи інакшими. Однак про можливість перевезення велосипедів в поїздах Захонь - Чоп на сайті MAV нічого не сказано (і такий вагон справді не завжди буває на цих рейсах). Далі підійшов кондуктор і запитав що це в мене таке. Почувши, що велосипед, сказав, що у них з велосипедами не можна. Я почав був сперечатися, що він запакований і це звичайний багаж тепер. Підійшов прикордонник і почав цікавитись чи я його тут купив. На мою відповідь, що ровер з України і я маю документи більше питань не задавав. Однак кондуктор вперся на своєму. В результаті сказав, щоб я купив ще один квиток Захонь - Чоп для ровера. Я ще перепитав чи якийсь спеціальний багажний чи простий квиток, на що він відповів що простий. Це був останній підкидиш Захонь - Чоп, тому я не дуже хотів продовжувати суперечку з можливістю залишитись у Захоні і провтикати останній поїзд до Чопа, тому я просто побіг і купив того квитка.

Українські митники просто спитали де куплений ровер і чи маю документи. З підкидиша встигли на 830 електричку Львів - Ужгород (хоча я не дуже розраховував). Мали квитки Захонь - Ужгород, тому просто докупили плацкарти і багажну квитанцію. Ровер я збирав уже в салоні дорогою до Ужгорода. Веловагони є, принаймні в тому складі, в котрому я їхав, однак кріплення демонтовані. На скільки я розумію їх спочатку були зробили, потім здається була заява, що це невигідно (ще б пак, коли квитанція на ровер коштує менше 5 гривень на весь маршрут, з Чопа в Уж 50 копійок) і там знову поставили лавиці, а тепер от просто порожнє місце, але можливо знов кріплення зроблять.

Трохи напрягла ситуація в поїзді Захонь - Чоп, тому по приїзду почав шукати що про це кажуть правила. Нарив на угорському сайті щось схоже на правила перевезення за тарифом SCIC-EWT (pdf). Ці правила діють з грудня 2016, а в грудні 2017 мабуть будуть нові.

Там є розділ 43 про велосипеди, де написано:

Quote
43 Utas által szállított kerékpár

Az utas kézipoggyászként magával vihet egy szétszerelt és megfelelően becsomagolt kerékpárt, ha az elhelyezhető a kézipoggyászok számára fenntartott tárolóhelyen.

Összecsukható illetve szétszerelt kerékpár kézipoggyászként díjfizetés nélkül szállítható, ha be van csomagolva és mérete lehetővé teszi a kézipoggyászként történő elhelyezést (poggyásztartón, ülés alatt). Nem helyezhető el a közlekedést bármiképpen akadályozó módon a közlekedési folyosón vagy a peronokon. A nem megfelelő módon szállított kerékpár az utazásból kizárható.

З перекладачем можна зрозуміти, що якщо вел зібраний і правильно упакований і може бути розміщений як ручна поклажа нікому не заважаючи, то можна провозити безкоштовно. У розділі 42 про ручну поклажу сказано:

Quote
42 Kézipoggyász

Minden utas az alapszabály szerint olyan személyes tárgyakat vagy dolgokat vihet magá- val kézipoggyászként, amelyek utazási célt szolgálnak.

Az utasok a könnyen hordozható tárgyakat (kézipoggyászt) díjmentesen vihetik magukkal, ha azt a vám- és egyéb hatósági előírások nem tiltják.

A vasúti kocsiba díjmentesen bevihető kézipoggyászok össztömege,
- felnőttek esetén, illetve menetjegyenként a 36 kg-ot,
- gyermekek esetén 12 éves korig a 15 kg-ot nem lépheti át.

Az egyes kézipoggyászok háromdimenziós méreteinek összege nem haladhatja meg a 200 cm-t (pl. 100x40x60 cm).

A kézipoggyászként magával vitt tárgyakra az utasnak kell figyelnie. Az utas felelős azokért a károkért, amiket a poggyászszállítással okozott, ha nem tudja bizonyítani, hogy a kár a részes vasutak és hajóstársaságok hibájára vezethető vissza.

до 36 кг на кожного пасажира і сума вимірів не має перевищувати 200 см. Тут звісно кондуктор мав би бути правий, бо розміри мого навіть складеного велосипеда 200 см явно перевищують. Але якщо ви плануєте везти велосипед підкидишом Чоп - Захонь і можете його скласти так, щоб він відповідав цим вимогам, то думаю можна сміливо друкувати собі витяг з правил і посилати кондуктора далеко. Цікаво а якби я їхав з Чопа в Захонь, він би мене послав знов у касу через транзитний зал? Але знову ж таки, можливо мені просто прискіпливий кондуктор попався, а з іншим може би й так проканало.

В цілому якось у мене зникло бажання в найближчому майбутньому пхатися з велосипедом на простори MAV.
« Last Edit: 08.11.17 , 18:11 by snookerok » Logged
Leonid
Active user

Posts: 158


View Profile
« Reply #147 on: 08.11.17 , 22:11 »
Share Reply with quote

Дуже цікаво. Але це ще більш зміцнило мій кошмар про документи. Всі свої велосипеди купував з рук. Звідки там документи? Якщо б навіть вони були, то за 10-15 років користуваня могли легко загубитися. І що казати в такому випадку? Бо, якщо захочуть до#батися, то до#буться. Чи нема якогось лайфхакінгу на цей випадок?

Десь попадалась замітка (нажаль загубив ссилку), що є "дірки" на кордоні, через які можна проЇджати велосипедом. Чи там буде така ж історія, якщо  навіть надіну велотруси :-))?

розміри мого навіть складеного велосипеда 200 см явно перевищують
А шо це у вас за велосипед, розміри якого перевищують 2 метри? Я тут про всяк випадок проміряв свій, так він навіть в неразібраному виді від краю до краю менше 170 см. Якщо ж їду з чехлом, то переднє колесо відстібую
Logged
Kotenok
Active user

Posts: 3195


View Profile
« Reply #148 on: 09.11.17 , 03:11 »
Share Reply with quote

Чи нема якогось лайфхакінгу на цей випадок?
Стандартным способом является декларирование велосипеда при выезде - велосипед, марка такая, номер рамы такой-то (находится обычно под кареткой). При наличии вывозной декларации проблем с обратным ввозом не возникает.

є "дірки" на кордоні, через які можна проЇджати велосипедом.
"Дырок" никаких нет. Велосипед - транспортное средство, поэтому на нем можно пересекать границу на любом автомобильном переходе (за исключением тех на которых есть специальные ограничения - к примеру, в белорусских Козловичах можно пересесть границу только на грузовике).

А шо це у вас за велосипед, розміри якого перевищують 2 метри? Я тут про всяк випадок проміряв свій, так він навіть в неразібраному виді від краю до краю менше 170 см. Якщо ж їду з чехлом, то переднє колесо відстібую
Тут скорее вопрос - а что у вас за велосипед :) У меня обычный горный, если не разбирать - то  165 в длину, 120 в высоту и 60 в ширину. В два метра по сумме измерений его можно утоптать только если паковать в чехол, снимая оба колеса и педали.
« Last Edit: 09.11.17 , 03:11 by Kotenok » Logged
azh
Active user

Posts: 214


View Profile
« Reply #149 on: 09.11.17 , 10:11 »
Share Reply with quote

Quote
Велосипед - транспортное средство, поэтому на нем можно пересекать границу на любом автомобильном переходе (за исключением тех на которых есть специальные ограничения - к примеру, в белорусских Козловичах можно пересесть границу только на грузовике).

Я в цьому не впевнений. Наскільки мені відомо, в інформації про характер прикордонних переходів прямо вказується "велосипедний". Причому робиться це, як правило, в поєднанні зі словом "пішохідний". Тобто, що стосується ділянки Україна-Словаччина, на автомобільному переході "Ужгород -- Вишнє Німецьке" велосипедом не проїдеш, а на пішохідно-велосипедному "Малі Селменці -- Великі Селменці" я сам проїжджав (пригадую, там була дуже в'їдлива словацька прикордонниця). Стосовно переходу "Малий Березний -- Убля", то, наскільки мені відомо (і вікіпедія так пише), він автомобільний, пішохідний і велосипедний, але сам я там ніколи не переходив.
Logged
Tags: bicycle 
Pages: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.144 seconds with 21 queries.
Google visited last this page 27.09.16 , 20:09