Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
10.12.18 , 11:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Other questions about railways

      провоз велосипеда

Pages: 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21
Reply | Print
Author Topic: провоз велосипеда  (Read 47967 times)
opex
Active user

Posts: 11748


View Profile
« Reply #170 on: 04.09.18 , 08:09 »
Share Reply with quote

Тут с настоящими нарушителями - бляхарями сначала пусть разберутся, а потом к велам цепляются.
Logged
Leonid
Active user

Posts: 186


View Profile
« Reply #171 on: 04.09.18 , 09:09 »
Share Reply with quote

Ще про декларацію. Виникло кілька питань. По-перше: а для кого тоді пункти декларації В"їзд, яка це повинна бути модельна ситуація? Якщо це їде, наприклад, угорець в Україну і теж везе на кілька днів свій байк сюди. Тоді навіщо йому українська декларація, чому б йому не заповнити свою, угорську? А чи я б міг не заповнювати українську на Виїзд, а попросити угорську на В"їзд?

Але ж тепер очевидно, що картина вкрай несиметрична. В Чопі на вокзалі є цілий зал з прикордонниками,  таможениками та столами. В Захоні нічого цього не має, все відбувається "на коленке"

Тепер більш важливіший комплекс питань. Розглянемо теоретично таку модель. Наприклад, мені пощастило, і я купив з рук задешево десь в Будапешті на базарі складний (folding) байк типа Brompton, хто розуміє. Тепер хочу привезти його в Україну. Які несподіванки чекають на мене на кордоні з обох сторін? Бо в Чопі заглядають в чохол і дивляться, чи новий байк везу, чи старий. Що вони хочуть?

А якщо це буде не байк, а скажімо, самокат?
Logged
nikooolay
Active user

Posts: 717


View Profile
« Reply #172 on: 04.09.18 , 15:09 »
Share Reply with quote

В Чопі на вокзалі є цілий зал з прикордонниками,  таможениками та столами.
То не зал, а посмешище над народом и имитация деятельности. Не хочу использовать сканер, хочу для вида открывать сумки.

Logged
Lyc
Active user

Posts: 1005


View Profile
« Reply #173 on: 04.09.18 , 15:09 »
Share Reply with quote

2Leonid
Давайте не будем проводить тут ликбез по таможенным режимам, декларациям и прочему. Основное, что нужно знать - все, что куплено в Венгрии меньше чем за 500 евро провозится в Украину даром, за остальное по закону нужно платить. И не говорите, что на базаре в Венгрии Вам не дадут чек, мне там чек давали на килограмм персиков.
Logged
Leonid
Active user

Posts: 186


View Profile
« Reply #174 on: 04.09.18 , 22:09 »
Share Reply with quote

Давайте не будем... Основное, что нужно знать - все, что куплено в Венгрии меньше чем за 500 евро провозится в Украину даром
Ok, ви зекономили мені купу часу та нервів, давши цю цифру, дякую. Зараз, наприклад шукаю угорські сайти з залізничними новинам від 29 серпня. Потратив 15 хвилин свого часу, нічого не знайшов, плюнув та думаю: та нахера оно мені надо, нехай горить огньом. То вже історія...

Я нажаль пізно почав готувати подорож, тому прогавив все що можно було прогавити. Маю на увазі білети. І вже начав придивлятися до ВБСів про яких так гарно написав snookerok в темі, яку я благополучно загубив

Скінчилось все тим, що довелось їхати люксом до Чопу. Це з тих люксів, яких я називаю рабоче-крестьянскими. Бо бувають інші. Там все було гарно за виключенням 19 дюймової полиці, на яку в ніякому разі не влазить вело, та не працюючої розетки. Подумалось тоді, що ти хочешь від люкса, шоб там щей розетка працювала? То мабуть потрібен супер-люкс. Пізніше виявилось, що то їхала якась баба з праскою, яка спалила пів-вагона розеток

Перший висновок: люкс не годиться для транспортування вело в чехлі. Но я то доїхав. По друге, на малюнку представлені ті самі гаки, на яких підвішують вело. Фокус в тому, що на лівий моє колесо не пролазе! Тільки на правий. А бувають вагони де обидва крюки тикі як лівий. З Будапешту їхав чоловік на шосейнику, він довго бродив по вагонах и уважно придивлявся, як висить мій. З цього роблю висновок, що навіит шоссер з вузеньким колесом проблематично пропихнути
Logged
snookerok
Active user

Posts: 820


View Profile
« Reply #175 on: 04.09.18 , 23:09 »
Share Reply with quote

Я нажаль пізно почав готувати подорож, тому прогавив все що можно було прогавити. Маю на увазі білети. І вже начав придивлятися до ВБСів про яких так гарно написав snookerok в темі, яку я благополучно загубив
Яку це ви тему загубили? Якщо про мою поїздку з велосипедом у ВБС Київ - Кошице, то воно у темі з відгуками про поїзд 13. А з ВБС все просто, продаж до українських станцій за добу відкривають. Я не знаю звідки ви їхали, але ті вагони розкуповуються майже повністю, причому до закарпатських станцій, тому їхати там утрьох і ще з вело - таке собі задоволення мабуть.
Logged
Leonid
Active user

Posts: 186


View Profile
« Reply #176 on: 05.09.18 , 09:09 »
Share Reply with quote

Так, саме цей репортаж (ВБС Київ - Кошице) мав на увазі. Мені так само, навіть одного разу проходження через митний зал хватило, щоб задуматися, як оптимізувати цей процес. Проще кажучи, не вилазити в Чопі, а проїхати з велом далі за кордон прямим поїздом. Тим більш, що в Дебрецені побачив

що повинен бути поїзд зі Львова до Угорщини. Чи можна і з ним проделати оцей трюк: доїхати поближче до кордону в обичному вагоні, далі пересісти в ВБС і вилізти в Захоні?
Logged
Kotenok
Active user

Posts: 3218


View Profile
« Reply #177 on: 05.09.18 , 18:09 »
Share Reply with quote

По-перше: а для кого тоді пункти декларації В"їзд, яка це повинна бути модельна ситуація?
В общем случае - она для тех, кто везет что-то, что требуется декларировать. К примеру, сильнодействующие лекарства по рецепту. Или наличные деньги сверх норматива. Плюс никто не запрещает задекларировать все что хочется.
Logged
Leonid
Active user

Posts: 186


View Profile
« Reply #178 on: 08.10.18 , 23:10 »
Share Reply with quote

Цікаве відео про велоподорож Мюнхен-Венеція. Поки що тільки два епізоди, та і якість "плівки" вони ніяк не настроять. Але все одно пізнавально. Із цікавого, як на мене: провоз велосипеда літаком та ночівля в кемпінгах. Нажаль, тема сісєк пакування  велосов в коробки не розкрита. Тобто, шо сталося з тими коробками по прильоту до Мюнхена, як перти ці коробки до аеропорта, де вони їх візмуть на обратній дорозі і таке інше.

Кючові слова: sperrgepaeck, bulky luggage
« Last Edit: 08.10.18 , 23:10 by Leonid » Logged
Leonid
Active user

Posts: 186


View Profile
« Reply #179 on: 30.10.18 , 07:10 »
Share Reply with quote

Їздив до Берліну з велосипедом. Їхав через Прагу, бо Північний шлях здається дещо моторошнім. Із корисних посилань --- нагадування, як потрапити до рейхстагу. Так і зробив, але пустили чомусь тільки на дах. Причому у розкладі зазначалось, що далі рейхстаг буде зачинений на тиждень для профілактики. Але проїжаючи там в так званий профілактичний день знову бачив купу туристів, бігаючих по ступеньках.

Двічі пробивав колесо в Берліні (таким чином Берлін--Будапешт нічія 2:2) і один раз в Кошице. Думаю, що причина в лисій покришці та підступній бруківці, де на мою думку застряють колющіє прєдмєти (фак!). Тому рослабіца на полную катушку нє удалось. В цілому поїздка пройшла під деяким знаком дивних запитань з боку офіційних ліц, які розмовляли на різних мовах. А я стількома не володію. Наприклад: --- А ви їдете по біометричному паспорту, віза не потрібна? --- це питає словацький прикординник. --- Так, --- підказую я йому

Чохол для вело мені знадобився тільки до кордону, а далі через три країни вже ні. Тому стає питання де б його залишити? Колись доводилося прикопував його у посадці, але ж не лазити по кущам біля кордону. Може залишити його у Насті в Оазісі? Далі буде...
Logged
Tags: bicycle 
Pages: 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!