Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
14.11.18 , 13:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Other questions about railways

      провоз велосипеда

Pages: 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21
Reply | Print
Author Topic: провоз велосипеда  (Read 46530 times)
snookerok
Active user

Posts: 812


View Profile
« Reply #190 on: 30.10.18 , 20:10 »
Share Reply with quote

щоб "читати" сайт ДСПУ слід розуміти, що базові угоди про пропуск пішоходів для кожної пари країн різні. Тобто там де вони зведені в таблицю - ця таблиця, якщо її читає людина, що не знає про різні умови для різних пар країн - може лише дезорієнтувати. Справа у тому, що вона узагальнює дані, котрі слід по-різному читати залежно від того до якої пари країн вони відносяться. Тобто одне і те ж слово "автомобільний" залежно від контексту може мати різне значення щодо пропуску пішоходів, а коли такі "омонімічні" терміни укладені у таблицю - людина без попередньої підготовки нізащо не здогадається що вони можуть мати різне значення.
Справді, неочевидно. Спасибі за поснення.
Logged
Максим Козуб
Active user

Posts: 283


View Profile
« Reply #191 on: 30.10.18 , 21:10 »
Share Reply with quote

Ну, в мене дебелий чіхіл і не дешевий. Він покупався із расчета на зняття тільки переднього колеса та має спеціальний отсєк для нього.
Я теж знімаю тільки переднє колесо. Окремого відсіка для нього в моєму чохлі немає, колесо просто акуратно примотую до рами. Цей чохол мені подарував друг, який раніше сам ним користувався, регулярно їздить у складні велопоходи по всьому світі від Гімалаїв до Аргентини й від джунглів Камбоджі до пустель Ірану. і зараз користується якимсь подібним чохлом, у тому числі іноді й для перельотів. Я в літаку все ж таки не ризикував і брав коробку, але в потягах та автобусах уже не раз возив свої велосипеди (спочатку гібрид з кермом-"метеликом", потім туринг з кермом-"бараном") у цьому подарованому другом чохлі, причому возив у різних умовах, навіть прив'язуючи з дозволу провідника вертикально в неробочому тамбурі, коли незручно було серед ночі затягувати його в купе.
Quote
Велос мій з усіма прибамбасами, що на нього чіпляю, важить десь біля 12 кг.
У мене теж не карбон :).
Quote
Не зовсім розумію, що то у вас за чохіл за розміром спічечного коробка.
Гм, я ж писав: приблизно 10x15x1 см. Для сірникового коробка якось забагато, Вам не здається ;)?
Quote
Особливо важливе також питання безпеки. Не хотілось би привертати увагу до велосипеда, який має легко зйомні аксесуари. В мене і так все на ексцентриках --- для знаючої людини це кілька секунд роботи,
У мене на гібриді на ексцентриках були і колеса, й підсиділ; на турингу підсиділ на гвинті, але колеса теж на ексцентриках.
Quote
а я фанат усіляких там декатлонів та ікей, де можна проблукати пару годин (в Празі дуже гарний Декатлон, та щей туда можна завозити вел та пристьогувати його всередині)
Я свій теж залишаю в різних місцях надовго. Нормальний замок + досвід і здоровий глузд при виборі місця, де пристібнути, дозволяють роками не мати проблем. Цього року, їдучи 4000 кілометрів через пів-Європи, в багатьох місцях ночував на зупинках тощо, узагалі не пристібуючи велосипед, але правильно обираючи розташування для нього й для себе :).
« Last Edit: 30.10.18 , 21:10 by Максим Козуб » Logged
Leonid
Active user

Posts: 183


View Profile
« Reply #192 on: 01.11.18 , 14:11 »
Share Reply with quote

Навіть якщо Вас лякали стиковки через Хелм - була ж маса інших варіантів, менш кругосвітніх ніж через Прагу.

Так, мене, звісно, цікавлять усілякі альтернативні варіанти прокладання маршрутів. Але не думаю, щоб в мене хватило тями пробити той маршрут, що ви пропонуєте. На підготування навіть  такої відносно простої траекторії через Прагу в мене пішло  десь біля місяця з гаком. Причому львову частину часу зайняв моніторінг білетів з Чопу на Київ із за цього клятого перевода годинників. Щось я не памятаю, щоб раніше було так складно з білетами.

Крім того, довгі перегони суто верхом на вело мені поки не підходять, якраз із-за наявності двох (!) рюків. Тому мені обовязково потрібна камера схову, куди закладаються важкі речі, а далі вже мандрую налєгкє з одним із мішків. Зараз є таке поняття, як bikepacking, але це знову  не підходить, тому що поки мене цікавить цивільний туризм по великим містам, де в першу чергу питання безпеки та нагляд за речами.

Оскільки пришлось перетинати три країни, дуже корисним підспорєм (шо це за слово такє?) стали рапорти snookerok, який провів досить кропітливу роботу. Тому й мені пришлось зципівши зуби шукати, а потім щей читати усіляки мануали та хелпи по провозу вело на різних залізницях. Якщо коротко, то ZSSK не продає вело-квитки онлайн і треба чухати в касу і купувати там. Дільниця від Черни до Кошице за вело коштує 1.50 євро. Підкидишем перетинав кордон з велом в чохлі, тому запитань зі сторони провідника (словацького) не було. Але побачів на підвіконні ось такий квиточок (0.44 євро!)

Для справки. Білет на підкідиш, якщо купувати в Чопі, коштує 91 грн. А як вчив нас Маху, на зворотньому шляху треба купувати квиток зразу від Кошице до Чопа (6.90 євро = 5 + 1.9). А я сам колись бачив, як бабця купувала білет в Черні на підкідиш за 2 чи більше євро. Звідки така ціна на квитку? Далі буде...
Logged
tabo
Active user

Posts: 3294


View Profile
« Reply #193 on: 01.11.18 , 16:11 »
Share Reply with quote

Звідки така ціна на квитку?
Така ціна бо квиток не до станції Чоп, а до Chop gr., тобто умовної точки кордону між країнами (часом такі точки ще позначаються як fr.). Тож цей пасажир певно мав інший квиток на відтинок Chop gr.- Chop (чи, скоріш за все, навіть кудись далі по УЗ)
Logged
Leonid
Active user

Posts: 183


View Profile
« Reply #194 on: 05.11.18 , 21:11 »
Share Reply with quote

Цього разу вдалося закреслити ще дві біля плями в своєму вихованні. В Київі напросився до кошицького ВБС-у і подивився, як воно там зсередини виглядає. Зовсім непогано, скажу. Я ще не знав, що мене чекає по-переду. А по-переду мене чекали два типи кушеток CD: 4-х та 6-ти містні. Бо сплановано було спати ніч до Праги. Цю можливість дають або CD, або RegioJet, наскільки знаю. Мабуть я щось пропустив, але якщо раніше на RegioJet можна було спіймати кушетку (про це знаю тільки теоретично, бо практично їздив тільки в компартменту) дешево десь за 13-17 євро, то зараз таких цін і близько немає. Ні за 10 днів ні за місяць наперед. До того ж провозити велосипед можно тільки в так званих Low cost вагонах. А це значить сидячка, може навіть ніс к нісу. Відпадає. Залишається СD. На сайті можно вбити провоз вело і, оскільки це міждержавний рейс, білет на нього коштує 10 євро. Як свого часу і писав snookerok, нікуди не дінешься. Вже на етапі отримання єлектронних білетів засумнівався, бо було виписано два білети в різних вагонах. Але все стає на свої місця, якщо глянути на схеми вагонів. В реалі це виглядає так: є спеціальний багажний вагон для крупно-габаритних речей, посередені великі розсувні двері. Підходиш до вагону, провідник їх опускає і заберає в тебе велосипед, і шльопає стікер тобі на білет. Все, а ти йдеш до своєї кушетки в іншому вагоні. Далі буде...
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22006


View Profile
« Reply #195 on: 05.11.18 , 22:11 »
Share Reply with quote

Звідки така ціна на квитку?
Така ціна бо квиток не до станції Чоп, а до Chop gr., тобто умовної точки кордону між країнами (часом такі точки ще позначаються як fr.). Тож цей пасажир певно мав інший квиток на відтинок Chop gr.- Chop (чи, скоріш за все, навіть кудись далі по УЗ)
принаймні повинен-би мати. Але штука у тому, що на форумі уже описано казус
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=24994.msg385741#msg385741
продовження тут
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=24994.msg385751#msg385751
 коли поєднання чи то необачності словацького касира, чи то технічної проблеми (котра полягає у тому, що квиток від будь-якої словацької станції до Чоп-Гр - може видати будь-яка, зокрема неKVСна каса, а до справжнього Чопа, так само як і квиток Чоп(гр) - Чоп - винятково KVCшна каса, для тих хто не знає - у Словаччині KVCшна каса відрізняється від звичайної - приблизно так сама, як у нас, Польщі чи Чехії - "міжнародна" і коротше людина схоже в неKVCшній касі просила квиток до Чопа), а потім чи то неуважність чи то байдужість словацького кондуктора (котра прийняла нормально квиток суто до Чоп(Гр) у такого пасажира) дозволило пасажиру проїхати саме до Чопа попри відсутність проїзного документа на ділянку Чоп(Гр) - Чоп.

Можливо тут аналогічний випадок мав місце. Хоча місце продажу значиться Чиєрна, де KVCшна каса повинна бути.

У будь-якому разі я закликав-би не користуватись цією діркою, бо якщо квитка від Чоп(гр) до місця призначення в Україні не було - це все-таки їзда зайцем з боку пасажира, при чому збиток тут одержує суто УЗ, ZSSK свою частку одержує сповна.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22006


View Profile
« Reply #196 on: 05.11.18 , 22:11 »
Share Reply with quote

... А я сам колись бачив, як бабця купувала білет в Черні на підкідиш за 2 чи більше євро...
ціна Чиєрна - Чоп без резервації при продажу в Словаччині - 2 євро рівно.
Logged
Leonid
Active user

Posts: 183


View Profile
« Reply #197 on: 09.11.18 , 13:11 »
Share Reply with quote

Ще одна біла пляма, про яку згадував, --- це вимоги до громадян стосовно провозу речей. Ця нагадувалка в Чопі висить як раз в тому місці, де ти вже  пройшов всі кордони й назад дороги немає. Може вона ще десь там висить, але мені вона попалась саме там. Оскільки таскаю з собою вело, це мені потрібно.



Тепер трохи про кушетки
Я ще не знав, що мене чекає по-переду. А по-переду мене чекали два типи кушеток CD: 4-х та 6-ти містні.
Якщо для УЗ нижні місця козирні, то для CD все навпаки: краще брати середні або верхні. Внизу міста (висоти) обмаль і працювати майже неможливо. Потім  згадав, що в мене ноут з тач-скріном, але це вже на цій территорії.

Купе дуже сперті і 6-містні відрізняються від 4-х тільки кількістю полиць. Власне брав білети, сподіваючись, що буде купе в якому колись вже їхав тіми самими CD. То були зовсім інші купе, просторі. І тепер треба обовязково провести розслідування, що то були за вагони або поїзд, що мені сподобалися. Може то був якись сезонний потяг, або інший номер. В усякому разі хочу раскопати, як називається той тип вагону і як він позначається на схемах.

Ще одна несподіванка. Вранці прокинувся, щоб підзарядити девайси. Поки накарачках розкидав проводи, та улігся обратно, потяг десь зупинився. Глянув у вікно, мать твою, Прага! Приїхали майже на годину раніше. Далі буде...
Logged
VB
Active user

Posts: 3464


View Profile
« Reply #198 on: 09.11.18 , 18:11 »
Share Reply with quote

Ще одна біла пляма, про яку згадував, --- це вимоги до громадян стосовно провозу речей. Ця нагадувалка в Чопі висить як раз в тому місці, де ти вже  пройшов всі кордони й назад дороги немає. Може вона ще десь там висить, але мені вона попалась саме там. Оскільки таскаю з собою вело, це мені потрібно.

Зверніть увагу, це інформація для тих, хто в'їздить в Україну. Тобто навпаки, було б дуже дивно Вам її зустріти до кордону.
Logged
Leonid
Active user

Posts: 183


View Profile
« Reply #199 on: 09.11.18 , 20:11 »
Share Reply with quote

[ц]е інформація для тих, хто в'їздить в Україну
Ого, дякую, оце я неуважний. Тоді кілька слів про Кошице. Оскільки із-за вело мені ще потрібні були камери схову, приплюсуємо сюди один євро. Туалет 50 центів. Колись там можна було зайти і в кабінку з душем. Тепер вона замкнута і треба платити ще 3 євро за душ. Ну і нажаль "помер" мій улюблений Tesco. Всьо тічьот, всьо ізмєняєтся...
Logged
Tags: bicycle 
Pages: 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.166 seconds with 21 queries.