Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
23.01.21 , 04:01

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Other questions about railways

      провоз велосипеда

Pages: 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23]
Reply | Print
Author Topic: провоз велосипеда  (Read 74860 times)
Leonid
Active user

Posts: 252


View Profile
« Reply #220 on: 31.05.19 , 23:05 »
Share Reply with quote

[П]роходив повз камери схову

Це мені нагадало таку ситуацію: коли купив пару сумок скарбу в Альді, а потім хочеш ще зайти в Едеку, або Лідл, то сумки ніде дівати. Це вам не наш Шларафенланд. Під яку категорію німецької логіки (лояльність до торгової мережі? або просто наявність авто? --- але ж у нас мова про вело) це можна віднести?

Бачучи  мою зацікавленність залізничною езотерікою, гугл підсовує різні матеріали: не дужі свіжі, 2016 року, але з яких дізнаємость, що крім DB існує т.з. Privatbahn, HKX... Кажуть, що це може бути значно дешевше, але вони безбожно запізнюються (не гуглив, не шукав по форуму, просто тегаю). І що крім більш-менш зрозумілого Zugbindung є ще умштайген та Zuzahlung

Унд just a heads-up (я не вйбйусь, ну, може трохи... це мій спосіб вивчати мови): треба вже щось казати про літаки, але поки не ясно в якій темі, також з'явилась ідея згадати маршрут т.з. кругосвєткі (а там були і Угорщина, Словенія, Італія, і Франція, Бельгія, Нідерланди), точніше змоделювати його з велосипедом. Тим більш, що недавно всплили і французька і бельгійска вєтка форума. А я ще багато чого пам'ятаю
Logged
Leonid
Active user

Posts: 252


View Profile
« Reply #221 on: 03.06.19 , 23:06 »
Share Reply with quote

Кр-свєтка 1. Не буду додержуватися якоїсь чіткої послідовності, бо це не storytelling, а спроба сформулювати проблему. В надії, що якийсь добрий самаритянин (знаю таких тут), проходячи мимо, підкаже, як треба було робити.

Розглянемо ділянку Брюссель--Амстердам, точніше все почалося в Парижі, бо звідти до Амстердаму усього 4 години поїздом. Саме в Парижі,  коли ніс ложку до рота, краєм ока звернув увагу на бегущую строку плазми, що висіла на стіні.  Звук був відключений і ніхто не ссав тобі в уши. Шось там писалось про Амстердам, строка зникла і треба було чекати поки вона повернеться по кругу.

Не дочекавшись, бо в мене через годину поїзд, піднявся в номер і поліз в інтернет за новинами. Точно --- в Амстердамі блекаут (це коли зникло електричество): паровози не возять, пароходи на ходять.. Ну, новини, це на самий швидкий істочнік інформації. Откриваю твіттер, а там: --- Всьо пропало, ми всє умрьом.

Встигаю ще відправити email в хостел: --- Ну, шо там у вас?  і отримати відповідь: --- Та все заєбісь, приїзжай...

(кротова нора до ще одної брюссельскої тематики)

Logged
Leonid
Active user

Posts: 252


View Profile
« Reply #222 on: 20.06.19 , 21:06 »
Share Reply with quote

Кр-свєтка 2. Щоб було більш зрозумілим, всі події розверталися на початку 17-го року. Це ще одна причина:   цікаво, як там зараз працює Система в цілому і в деталях. Щось однозначно змінилось, наприклад, вже не відкриваються деякі лінки у хлопця  зі скамєйкі айнц унд зекциг. Використовував його хінти на ділянці Марсель--Париж. При мені вже  не працював трамвайчик, що спускає з гори в Трієст (їхав чимось з номером квадро з підказки місцевого італійця)...

Маючи на руках архів (жалко викинути на), який складається із заміток, спогадів та білетів, спробую відтворити the маршрут з уявним цвай-радом. Поїздом, звісно. Їздити  по 100 км в день, вирячивши очі, то  не моє вже. Хоча, можуть бути и виключення.

Спогади-спостереження 01. Ну, наприклад, чи налаштований Париж по-дружньому до велосипедиста? В цілому, х. єго зн-т (мабуть, ні, хоча згадав про Тур де Франс). Обітав в районі гар-дю-норда, там щось схоже на вілодіріжки було, але...

Корочє, ділянка Paris Nord--Brussel Mid долалась за допомогою izy. Сайт працює і зараз. Там немає опції провоз велосипеда,  тобто почепити його десь там на гачок не зміг би, але у якості багажа,


причому cumbersome (як видно з картинки фрагменту реального квитка, де найбільша з сторін пакунку < 2 m), це б коштувало мені додаткових 30 євро. Питання, як ще можно здолати цю ділянку з велом, мінімізувавши витрати? Все ж таки, це міжнародне сполучення. На вокзалі вистроїлась черга до контролю (як в аеропорту). На жаль, не зробив ніяких фото зсередені вагону...


Logged
Leonid
Active user

Posts: 252


View Profile
« Reply #223 on: 21.06.19 , 19:06 »
Share Reply with quote

Вирішив припинити цю тему. Чюз!
Logged
snookerok
Active user

Posts: 957


View Profile
« Reply #224 on: 30.06.19 , 17:06 »
Share Reply with quote

Останній досвід перевезення вело через Чоп - Чиєрну і зворотно.
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=124620.msg523590#msg523590
Logged
Tags: bicycle 
Pages: 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23]
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!