Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.11.19 , 09:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Чоп-Будапешт

Pages: 1 ... 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 [103] 104
Reply | Print
Author Topic: Чоп-Будапешт  (Read 342686 times)
Leonid
Active user

Posts: 224


View Profile
« Reply #1020 on: 28.08.19 , 21:08 »
Share Reply with quote

Я б трохи позадовбував питаннями щодо цього додатку службу підтримки MAV
Дякую за наводку, я так і зробив. Запитав про можливість друку білету на папері. Відповіли, що ні: прога рощитана тільки на пред'яву білета з телефону.

а я б порадив купувати білети на http://elvira.mav-start.hu/ та друкувати на папері, i якщо хочеться ще й в електронному вигляді, то зберігати у pdf
та то ясно, мабуть всі так і роблять. В мене на їх сайті є свій акаунт, де ведеться вся історія купівль  білетів. Проблема в тому, що цей акаунт ніяк не комутує з телефонним.  Річ же в тому, щоб скористатися всіми перевагами доданку, а не розсовувати пальцями pdf, щоб показати бар-код. До тогож воно і підсвітлює яскравіше для сканера. Про це вже знали місцеві кондуктора на зарі впровадження

Ну, то такє. Вопчем, я вас пєрдупєрділ
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22740


View Profile
« Reply #1021 on: 13.10.19 , 23:10 »
Share Reply with quote

На інших угорських станціях - квиток Загонь - Чоп відмовляються продати, продають лише те, що дає комп'ютер. Без проблем угорський ком'ютер дає квиток туди-назад (Загонь - Чоп - Загонь, за 4,6 євро), або якщо маршрут видовжити хоча б на одну станцію (але це має бути станція тарифна у міжнародному сполученні) вглиб Угорщини чи України, НЯР найдешевший варіант - Загонь - Ужгород по 2,9 євро.
До квитка Захонь - Ужгород можна потім в Чопі докупити плацкарту і доїхати в Ужгород на ПДС? Чи воно так не працює?
Так, можна. Докупити плацкарту і поїзхати і на ПДС можна і на ЕПК можна. Плацкарту дають звичайну, внутрішню, на такому ж бланку як внутрішньоукраїнський квиток, просто в графі вартість квитка стоїть 0.00 і тип документа - плацкарта.

Гіпотетично - на приміському також можна поїхати просто без докуповування плацкарти (хоча кондукторка в електричці буде в шоці, гадаю по міжнародному квитку у них ніхто не їздив ще).
Але 0,6 євро (різниця між вартостями Загонь - Ужгород і Загонь - Чоп) - це трішки більше, ніж вартість "квитка" у внутрішньому тарифі в усі ці категорії вагонів.
Вирішив скористатись такою можливістю, суто щоб продемонструвати тим, хто сумнівається що так можна. Тим більше по часу як-раз підходило, я їхав хвилею Дебрецен 18:01 - 19:21 Загонь 20:15 - 21:33 Чоп і логічно було продовжити поїздку на 829/830 Чоп 21:56 - 22:22 Ужгород.

Ось куплений у MAV  Дебрецен - Ужгород і докуплена у УЗ плацкарта (без квитка) Чоп - Ужгород на 829/830

Заодного хотів з'ясувати чи будуть дивуватись касири, чи буде заминка з видачею документів, чи буде дивуватись провідник у поїзді.
Отже доповідаю - в Дебрецені квиток до Ужгорода видали без питань з першого разу. У Чопі також жодних питань у касира не виникло, спроб продати плацкарту з квитком не було. Касирка тричі повторила чи усвідомлюю я, що викидати MAVівський квиток не можна і що його треба пред'являти разом з плацкартою і перепитала чи я зрозумів, що плацкарта без квитка не чинна, от і все.
А у 829....провідниця собі спала на робочому місці у іншому відсіку епл2т, тому ніхто моїм квитком так і не поцікавився, тому реакцію провідника на міжнародний квиток з внутрішньоукраїнською плацкартою так подивитись не вдалось.
Як не дивно - у ступор секунд на 10 такий квиток поставив угорського кондуктора у IC626 - при чому у нього було дуже винувате обличчя, так ніби його впіймали на непрофесіоналізмі. Було очевидно, що слово Uzhhorod йому незнайоме і у нього немає жодної ідеї де взагалі таке може бути і він цього соромиться - бо розуміє що це десь зовсім близько (судячи з низької ціни і короткого VIA). Але зрештою його палець наткнувся на <1151>Zahony(Gr)<0022> в графі VIA і було видно як одразу він зітхнув з полегшенням.

Щодо ціни - так у кінцевому підсумку вийшло трішечки дорожче (угорський квиток на 0,6 євро дорожчий, а УЗшна плацкарта у 3 кл на 829 дешевша ніж квиток+плацкарта гривень на 13), але в якомусь іншому випадку економія могла б бути більшою, якби пункт призначення в Україні і поїзд були такими, щоб квиток з плацкартою туди продавались-би з КЗБ, а плацкарта без квитка виходила б дешевшою настільки, щоб йти без КЗБ. У такому разі там економився б 1 внутрішньоукраїнський КЗБ і таким чином впихнути ділянку по Україні у склад міжнародного квитка було б дешевше. Мабуть до Мукачева на деякі поїзди так вийде (треба порахувати). Але у будь-якому разі це все має сенс лише при досить короткій ділянці по Україні, бо там далі з ростом відстані по УЗ більш ніж кількадесят кілометрів там розпочинається там різкий ріст ціни міжнародного квитка.


* debrecen_uzhhorod.jpg (388.99 KB, 908x738 - viewed 72 times.)
« Last Edit: 14.10.19 , 00:10 by Maxy » Logged
snookerok
Active user

Posts: 917


View Profile
« Reply #1022 on: 14.10.19 , 00:10 »
Share Reply with quote

О, угорці навчились адекватно писати Ужгород у квитках. В моєму випадку два роки тому це виглядало ось так:


Як не дивно - у ступор секунд на 10 такий квиток поставив угорського кондуктора у IC626 - при чому у нього було дуже винувате обличчя, так ніби його впіймали на непрофесіоналізмі. Було очевидно, що слово Uzhhorod йому незнайоме і у нього немає жодної ідеї де взагалі таке може бути і він цього соромиться - бо розуміє що це десь зовсім близько (судячи з низької ціни і короткого VIA). Але зрештою його палець наткнувся на <1151>Zahony(Gr)<0022> в графі VIA і було видно як одразу він зітхнув з полегшенням.
Можливо для людей, котрі все життя знають це місто під назвою Ungvár, комбінація букв штибу Uzhhorod виглядає зовсім дикою.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22740


View Profile
« Reply #1023 on: 14.10.19 , 00:10 »
Share Reply with quote

Як писати станції в квитках - це не угорці вирішують, це взагалі не їх розуму клопіт. Станцію пишуть згідно останньої з одержаних вказівок від тієї залізниці, котрій належить станція.

УЗ могла у будь-який момент послати список з кодами станцій і бажаним написанням назв, і з нового сезону іноземні залізниці перейшли б на це написання. Але УЗ 24 роки цього не робила, а потім коли зробила, то невчасно - там треба було до якогось там грудня числа, а послали чогось як-раз в цей день, тому зміни в іноземні системи внесли уже на наступний рік, тобто на рік пізніше, ніж могли-б, якби одержали на день раніше.

При чому УЗ схоже включила в список лише станції, що тарифні в міжнародному сполученні. Тому для станцій, що нетарифні в міжнародному сполученні - в іноземних системах написання не змінилось, при чому судячи з того, що Святогірськ - Slawjanogorsk - то при внутрішніх перейменуваннях лінувались іноземним залізницям це розсилати (а вони самі не уповноважені це відслідковувати, це взагалі не їх справа)
Logged
Aleksej
Active user

Posts: 564


View Profile
« Reply #1024 on: 14.10.19 , 16:10 »
Share Reply with quote

чи можна (згідно правил УЗ) от по такому квитку проїхати Чоп-Ужгород в електричці замість потяга?
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22740


View Profile
« Reply #1025 on: 14.10.19 , 18:10 »
Share Reply with quote

так. Тоді взагалі нічого докуповувати і доплачувати не треба. Хоча кондуктор в електричці буде м'яко кажучи здивований, можливо навіть спробує взяти плату за проїзд - що потім можна буде оскаржити, але це можна хіба-що з любові до мистецтва, зважаючи що суми все-одно мізерні.
« Last Edit: 14.10.19 , 18:10 by Maxy » Logged
Vova
Active user

Posts: 151


View Profile
« Reply #1026 on: 24.10.19 , 21:10 »
Share Reply with quote

Хотів запитатись хто знає:
На слідуючі вихідні приїжджає тітка з Будапешта в гості в Ужгород і буде вертатись 3 листопада додому, 1 листопада поминальний день і в суботу і в неділю поїзда з Чопа в Загонь і Будапешт будуть переповнені.Їй по годинах підходить 33 Латориця.
Як краще зробити?купляти білет в Будапешті назад з резервацією, чи купити мені тут?
Чи можливо в Чопі підсісти в Будапешський вагон вже з білетом?
Дякую
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22740


View Profile
« Reply #1027 on: 24.10.19 , 21:10 »
Share Reply with quote

У нас буде трішки дешевше.
Резервацію у Будапешті продадуть по 3 євро, у нас - при продажу резервації в сидячий вагон IC33 тариф 0 грн, але за продаж резервації стягується міжнародний КЗБ 50 грн тобто резервація в кінцевому підсумку обійдеться в 50 грн. Ще у нас стягують страховий збір 0,17%, а в Угорщині продадуть без нього, на ціні квитка 19,2 євро - набігає лише 90 коп різниці. Сумарно виходить 3 євро vs 50.9 грн, тобто у нас трішки дешевше.

В інший день - перевага покупки в Будапешті була б у тому, що там можна було б купити цей квиток без резервації і MAV дозволяє їздити по міжнародному квитку у IC33 вагонах без неї (а от УЗ - не продає квиток без резервації на цей поїзд). Але в піковий день - не варто на цьому економити, бо доведеться їхати стоячи.
Quote
Чи можливо в Чопі підсісти в Будапешський вагон вже з білетом?
я не зрозумів про що Ваше питання.
А як взагалі може бути по-іншому?
« Last Edit: 24.10.19 , 21:10 by Maxy » Logged
Vova
Active user

Posts: 151


View Profile
« Reply #1028 on: 24.10.19 , 21:10 »
Share Reply with quote

Дякую що підсказали.Тоді я можу тут купити Чоп - Будапешт з резервацією.Просто переживаю шоб було місце своє.
Logged
smts
User

Posts: 66


View Profile
« Reply #1029 on: 27.10.19 , 17:10 »
Share Reply with quote

Поділіться досвідом: як правильно і за скільки можна перевести велосипед з Будапешта до Загоні, а далі до Чопа? Купляється якиїсь білет на нього не на поїзд ІС? На границі проблем нема в Чопі, коли проходиш таможний зал? Велік куплений не в магазині, чека нема. Дякую
Logged
Tags: mav chop budapest 
Pages: 1 ... 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 [103] 104
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!