Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
27.01.22 , 21:01

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Чоп-Будапешт

Pages: 1 ... 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 [109]
Reply | Print
Author Topic: Чоп-Будапешт  (Read 484163 times)
sean
Active user

Posts: 6171


View Profile
« Reply #1080 on: 28.11.21 , 09:11 »
Share Reply with quote

Вони зараз революцією зайняті, їм не до Ньїредьгази.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 6462


View Profile
« Reply #1081 on: 28.11.21 , 12:11 »
Share Reply with quote

Новинки міжнародного сполучення УЗ - MAV з нового графіка.

Дякую!
Хоч завдяки  MAV міжнародне сполучення не загинається)
Logged
brodjaga
Active user

Posts: 207


View Profile
« Reply #1082 on: 28.11.21 , 13:11 »
Share Reply with quote

І угорці і словаки не проти возити наших громадян з нормальною частотою і за 2є через кордон.
Чому уз принципово не хоче організувати подібні поїзди через польський та румунський кордони? 
Потрібно лише супервеликий, суперфірмовий експрес пускати, просто возити і спрощувати людям життя не вміємо
Logged
snookerok
Active user

Posts: 1081


View Profile
« Reply #1083 on: 28.11.21 , 15:11 »
Share Reply with quote

Хоч завдяки  MAV міжнародне сполучення не загинається)
MAV у новому сезоні багато чого міжнародного запускає.

На напрямку Будапешт - Кошице кількість IC збільшується з 2 до 7. Були лише ранкова і вечірня пара, а зараз буде 2-годинний такт з 6:30 до 18:30. Вони там пишуть, що деякі з них мають їздити до Пряшева по буднях, але в розкладі поки тільки 7 штук до Кошице.

На Арад кількість прямих поїздів збільшується з 5 по 8, таким чином теж буде 2-годинний такт протягом дня. З них 4 будуть до або через Тімішоару (наразі 2). Нічний поїзд Відень - Бухарест буде мати дві групи вагонів, які розділятимуться в Араді: одна через Сімерію - Сігішоару - Брашов, інша через Тімішоару - Крайову (правда там поїзд CFR здається, не знаю хто ініціатор).

Також з"являться два нові поїзди Відень - Клуж через Будапешт - Пюшпокладань - Орадю: денний з ВБС Відень - Бая-Маре і нічний з лежачими або спальними вагонами (правда знову ж таки, не знаю хто ініціював і чиїми вагонами будуть поїзди).

А ще пташка на хвості принесла, що MAV хотіла нічний поїзд з Будапешта до Мукачева. Підозрюю, що це могло бути якось отак:

Але поки відмовились від цієї ідеї. Якщо там мав бути лежачий вагон, то логічно було б, щоб він умів трансформуватися в сидячий (не знаю чи MAV таке використовує) і обертати його на ранковий/вечірній поїзд в сидячому режимі, але поки цього всього нема. Можливо наступного року будуть пробувати щось на Виноградів/Королево, але це поки не більше ніж слухи. А загалом вагони Київ - Відень зараз цілком собі виконують роль овернайту на ділянці Будапешт - Мукачево, причому навіть в два боки, хоча з Будапешта на Мукачево трохи розтягнуто.

Logged
adul
Active user

Posts: 269


View Profile
« Reply #1084 on: 28.11.21 , 18:11 »
Share Reply with quote

MAV хоче 4 пари на день потягів що є логічно і ZSSK хоче 4 пари на день в Мукачево, що теж логічно. УЗ не логічна, УЗ взагалі далека від логіки.
Logged
snookerok
Active user

Posts: 1081


View Profile
« Reply #1085 on: 28.11.21 , 19:11 »
Share Reply with quote

В даному випадку саме угорська сторона зрештою передумала.
Logged
adul
Active user

Posts: 269


View Profile
« Reply #1086 on: 28.11.21 , 21:11 »
Share Reply with quote

В даному випадку саме угорська сторона зрештою передумала.
Зрозуміло що відмовились, наші нитки адекватні не дають
Logged
Tags: mav chop budapest 
Pages: 1 ... 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 [109]
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!