Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.06.18 , 22:06

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Чоп-Будапешт

Pages: 1 ... 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 [73] 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 ... 97
Reply | Print
Author Topic: Чоп-Будапешт  (Read 278172 times)
Dhr_Igor
Active user

Posts: 3906


View Profile
« Reply #720 on: 18.08.17 , 23:08 »
Share Reply with quote

W_777, потяги з обов"язковою резервацією місць позначаються значками R та IC.
А Ви, скоріш за все, вибрали потяг з позначкою P. Як вже зазначав Маху, це потяг з "доплатою за швидкість".
Якщо його вибрати то ось таке виходить:

Záhony - Budapest-Nyugati
Validity: 23/08/2017 10:03 - 24/08/2017 00:00


Hide timetable information

Please note that the indicated times of departure and arrival may change!
Departure station   Departure time   Arrival station   Arrival time
Záhony   10:03   Kőbánya-Kispest   15:15
Kőbánya-Kispest   15:16   Zugló   15:23
Zugló   15:24   Budapest-Nyugati   15:32

1. passenger - Tyty ytyt 1987.08.19
1 pcs - Supplement One way Záhony - Budapest-Nyugati - 500 Ft
The discount for e-train-ticket is included in the above price.
Logged
W_777
Active user

Posts: 258


View Profile
« Reply #721 on: 19.08.17 , 08:08 »
Share Reply with quote

А, теперь понял, в чем была ошибка.

Кстати, я всегда думал, что на поезда, которые идут от нас в ЕС, билет состоит из 2-х бумажек.
Выходит, что не всегда так?
Logged
Ulf
Active user

Posts: 2721


View Profile
« Reply #722 on: 19.08.17 , 15:08 »
Share Reply with quote

на ділянку Чоп - Загонь резервація не потрібна. Достатньо суто квитка

Отменили копостирование? Ну вот и хорошо...

С уважением, Ульф
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21713


View Profile
« Reply #723 on: 19.08.17 , 18:08 »
Share Reply with quote

Компостирование к сожалению не отменили, но это же совсем не резервация.

При покупке в Чопе билета без плацкарты - билет продают уже закомпостированым. Т.е. отдельно в кассу в Чопе приходится обращаться сугубо ради компостирования только тем, кто купил билет за границей.
« Last Edit: 19.08.17 , 18:08 by Maxy » Logged
Ulf
Active user

Posts: 2721


View Profile
« Reply #724 on: 19.08.17 , 18:08 »
Share Reply with quote

При покупке в Чопе билета без плацкарты - билет продают уже закомпостированым. Т.е. отдельно в кассу в Чопе приходится обращаться только тем, кто купил билет за границей.

В случае отсутсвия плацкарты на РИЦ Чоп - Венгрия/Словакия.

С уважением, Ульф
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21713


View Profile
« Reply #725 on: 19.08.17 , 19:08 »
Share Reply with quote

да, разумеется
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21713


View Profile
« Reply #726 on: 19.08.17 , 19:08 »
Share Reply with quote

Кстати, я всегда думал, что на поезда, которые идут от нас в ЕС, билет состоит из 2-х бумажек.
Выходит, что не всегда так?
звісно не завжди.

Взагалі думка, що можна щось узагальнювати щодо пасажирських перевезень на залізниці, оперуючи поняттям "ЄС" - уже смішна. Там навіть суто в межах ЄС суцільний різнобій.

Окрім того, те що один проїзний документ, а не два - не завжди значить що це квиток без вказання місця. Якщо глобалпрайс з обов'язковою резервацією місць - там також лише один папірець - тип проїзного документа у такому разі "квиток+плацкарта".

Наразі ситуація з обов'зковістю вказання місць в сполученні між Україною і сусідніми країнами ЄС така:
1. окремі квиток + плацкарта (2 папірці):
-- на сполучення Україна - Польща (і на сидячі і на спальні вагони)
-- на спальні ВБСи в Угорщину, Словаччину, Чехію (крім včasná jízdenka) і на ВБС Київ - Бухарест (і літній Київ - Варна).

2. лише квиток (без плацкарти)
--на сидячі вагони поїздів Чоп - Загонь і Чоп - Чиєрна - Кошице
--гіпотетично (бо щоб точно дізнатись - це треба на місці питати) - на поїзд Вадул Сирет - Сучава (НЯР можна без резервації можна їхати хоч до самої Сучави).
--гіпотетично на поїзд Вадул Сирет - Бухарест - НЯР проїзд без резервції місця дозволений лише до Вікшан, на південь від Вікшан - обов'язкова резервація місця
 
3. глобалпрайс - один папірець типу "квиток+плацкарта"
-- на БЧшні вагони Мінськ - Варна
-- спецпропозиція Včasná jízdenka Україна - Чехія також має глобалпрайсівську природу.

У грудні кожного року, коли міняють розклад - цей порядок гіпотетично мають право як завгодно поміняти.
« Last Edit: 19.08.17 , 20:08 by Maxy » Logged
Leonid
Active user

Posts: 158


View Profile
« Reply #727 on: 21.08.17 , 11:08 »
Share Reply with quote

Якщо я вірно зрозумів шановного Маху
я завжди намагаюсь планувати все в такий спосіб: квиток, наприклад у Чопі,  взяти одразу до Будпешта, а резервацію я при проїзді в цьому напрямку настійливо раджу брати через сайт MAV
можна спочатку, скажімо, за місяць наперед купити тільки резервацію. А потім через місяць приїхати до Чопа та купити квиток у касі. Або, навіть не злазячи з дивану, купити цей квиток вдома, але через місяць. Якщо це насправді так, то це просто конгеніально!

Це я тут згадав свій зимовий гранд-тур, одна із ділянок якого якраз проходила від Захоні до Будапешту. Тоді повний білет та резервація, куплені заздалегідь, коштували мені 5578 HUF. Чи буде дорожче купувати за новою схемою, чи приблизно так само? І чи є, поки що не зрозумілі мені, вади цієї схеми?
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21713


View Profile
« Reply #728 on: 21.08.17 , 13:08 »
Share Reply with quote

Взяти резервацію раніше, ніж квиток - не заборонено, власне на цьому вся ця задумка базується.
Quote
Або, навіть не злазячи з дивану, купити цей квиток вдома, але через місяць
Теж можна, однак користі від покупки через інтернет у випадку квитка - менше, ніж для резервації.

А саме:
-за покупку квитка завчасно - знижки, аналогічної до 15% знижки за покупку резервації завчасно -  не дають. Знижку за те, що купуєш в інтернеті у формі PDF-квитка -
 дають так само як на резервацію, але вона лише 3% становить. Тобто грубо кажучи купуючи резервацію в інтернеті за день до відходу - маєш ~18% знижки, а на квиток - лише 3%.

-міжнародний квиток у сполученні Україна - Угорщина чинний 15 днів, внутрішньоугорський - лише до 3 ночі наступної дати

-у минулому була проблема з тим що електронний квиток (саме квиток, а не резервація) був суто на конкретний поїзд (а квиток з каси - на будь-який, тобто прив'язка до поїзда була побічним наслідком "ледачої" технології впровадженняї електронного квитка, а не умовою тарифа). Наразі проблема усунута, електронний квиток MAV тепер так само як квиток з каси -працює на будь-який поїзд

-якщо поїздка у зворотній бік (з Угорщини на Чоп) - зручніше одразу взяти квиток до Чопа. Розбивка по Загоні має невелике ускладення у тому, що виникає невеличка проблема з квитком Загонь - Чоп. Штука у тому, що квиток Загонь - Чоп в один бік (ціною еквівалетною 2,3 євро)- чомусь не дає угорський комп'ютер. Його на станції Загонь - касирка виписує вручну, через це перед відходом поїзда на Чоп набігає черга - невеличка, але вона повільно рухається, бо попри те, що вона їх пише героїчно висолопивши язик - все-одно продаж квитка вручну займає забагато часу. На інших угорських станціях - квиток Загонь - Чоп відмовляються продати, продають лише те, що дає комп'ютер. Без проблем угорський ком'ютер дає квиток туди-назад (Загонь - Чоп - Загонь, за 4,6 євро), або якщо маршрут видовжити хоча б на одну станцію (але це має бути станція тарифна у міжнародному сполученні) вглиб Угорщини чи України, НЯР найдешевший варіант - Загонь - Ужгород по 2,9 євро. Тобто стоїть вибір - або покривати внутрішньоугорську ділянку внутрішньоугорським квитком, і потім в Загоні бігати в касу і стояти в черзі, хвилиюючись що не встигнеш (при чому скоріш за все встигнеш, але нащо ті зайві хвилювання), або переплачувати 0,6 євро за непотрібну ділянку до Ужгорода або покрити весь маршрут міжнародним квитком.

Quote
Чи буде дорожче купувати за новою схемою, чи приблизно так само?
Про співвідношення цін - уже говорили  - міжнародний тариф фіксований у євро (наприклад Будапешт - Чоп - 19,6 євро, Загонь - Чоп 2,3 євро), внутрішній - у форинтах (наприклад Будапешт - Загонь 5160 форинтів (і pothegy до 515 форинтів, якщо їхати швидким)).
 Курс форинта до євро може трішки мінятись, коли форинт стає трішки дорожчим - квиток Чоп - Будапешт може стати трішки дешевше ніж Чоп - Захонь + Захонь - Будапешт, коли форинт стає дешевшим - навпаки.  Але у будь-якому разі, в межах коливання курсу валют - там розходження < 1 євро, тому в нульовому наближенні ціну можна вважати приблизно однаковою і вибір базувати інших чинниках (наприклад необхідність бігати у касу в Загоні, вірогідність що захочеться зупинитись в Дебрецені до наступного дня і т.д.). Якщо планується поїздка без використання IC, але з використанням швидких - покриття усієї ділянки міжнародним квитком стає вигіднішим навіть при дорожчому форінті, бо міжнародний квиток звільняє від необхідності доплати (pothegy, supplementary ticket) за швидкий поїзд (тобто по дорозі з Загоні до Будапешта - там "фора", що може 515 форинтів сягати).

Так, можливі такі пункти призначення в Угорщині, до котрих чопська каса скоріш за все не продасть (якщо наприклад Льокошгазу якусь треба), у таком разі таки краще їхати по внутрішньому квитку відразу від Загоні (бо Чоп - Загонь + Загонь -Lőkösháza вийде дешевше ніж Чоп - Сольнок + Сольнок - Lőkösháza навіть коли курс форінта дорожчає такою мірою, щоб Чоп - Будапешт ставав дешевше ніж Чоп - Загонь + Загонь - Будапешта). Але це специфічний випадок, більшість людей тим по їздом все-таки їдуть до тих станцій, до котрих каса у Чопі квиток продавати уміє - до Будапешта чи там Дебрецена.
Logged
Leonid
Active user

Posts: 158


View Profile
« Reply #729 on: 21.08.17 , 17:08 »
Share Reply with quote

міжнародний квиток у сполученні Україна - Угорщина чинний 15 днів, внутрішньоугорський - лише до 3 ночі наступної дати
У наведеній цитаті хотілося б добитися кристальної ясності. Що називається міжнародним квитком? Той, що купуються в касі на території України, у тому ж Чопі, наприклад? Чи можна купити міжнародний квиток в інтернеті, чи треба пертися в касу? Чи стартувати треба по цьому квитку з території України? Тоді звісно починати треба зі станції ближче до кордону.  Якщо він дійсний 15 днів, чи не означає це, що я можу вилізти в  Ніредьхазі, наприклад, на шляху до Будапешту. А потім наступного дня продовжити подорож до Будапешту, звісно не IC.

Подивився свій зимовий квиток (разом з резервацією). Купувався він через сайт MAV, від Захоні до Будапешту. Тобто він автоматично вважається внутрішньоугорським? В графі Valid, дійсно стоїть від 11:03 до 24:00 того ж дня, навіть не до 3-х годин ночі наступного.
Logged
Tags: mav chop budapest 
Pages: 1 ... 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 [73] 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 ... 97
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.126 seconds with 20 queries.