Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.11.18 , 00:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Чоп-Будапешт

Pages: 1 ... 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 [99] 100
Reply | Print
Author Topic: Чоп-Будапешт  (Read 300525 times)
katrusa
newbee

Posts: 1


View Profile
« Reply #980 on: 24.08.18 , 00:08 »
Share Reply with quote

Здравствуйте! Сайт венгерских железных дорог предлагает несколько вариантов добраться из Захони в Будапешт с одной пересадкой в Нередьгазе. При этом в Нередьгазе надо перейти с платформы №4 на платформу №5, а разница во времени между прибытием-отправлением составляет 2 минуты (!!!). Скажите, это реально и хоть как-то согласовано? Имеет смысл покупать билеты на такой маршрут?
Logged
magnolian
Guest
« Reply #981 on: 24.08.18 , 09:08 »
Share Reply with quote

Здравствуйте! Сайт венгерских железных дорог предлагает несколько вариантов добраться из Захони в Будапешт с одной пересадкой в Нередьгазе. При этом в Нередьгазе надо перейти с платформы №4 на платформу №5, а разница во времени между прибытием-отправлением составляет 2 минуты (!!!). Скажите, это реально и хоть как-то согласовано? Имеет смысл покупать билеты на такой маршрут?

Не рекомендую. Навіть в Захоні при покупці квитка за таким розкладом вам скажуть, що ви не встигнете на Інтерсіті. Потяг з Захоня часто запізнюється на 3-5 хв, а ІС його не буде чекати
Logged
Lyc
Active user

Posts: 1001


View Profile
« Reply #982 on: 24.08.18 , 23:08 »
Share Reply with quote

Скажите, это реально и хоть как-то согласовано? Имеет смысл покупать билеты на такой маршрут?
Я несколько раз так делал, но в запасе обязательно должен быть план Б. Как уже выше замечено второй поезд не будет ждать первого при опоздании.
Под планом Б, как вариант, подразумевается возврат на свое место в первый поезд и продолжение поездки до Цегледа/еще куда-то.
Logged
Leonid
Active user

Posts: 184


View Profile
« Reply #983 on: 25.08.18 , 09:08 »
Share Reply with quote

Збираюсь через декілька днів їхати  з Чопу до Дебрецена. А назад повертатися мабуть з Будапешту. Буду перти з собою велос. Виникають деякі неочікувані проблеми. Якщо шукати білети з Будапешту до Захоні з опцією bycicle ticket, то не на всі поїзди можна бронювати білети. І в кращому випадку їхати аж 6.5 годин. Чи можна якось скоротити цей час? Я привязаний до 13-го поїзда Чоп-Київ (20:56), та до підкідишей (15:55) або (19:47). І ще питання: чи можна кондукторам MAV показувати білети з телефону?

PS Невелике уточнення. Велос можу транспортувати у чохлі з відчепленим переднім колесом. Але в габарити 2 м він не вписується. Наскільки памятаю в IC немає достатньго місця, щоб провести це як багаж?
« Last Edit: 25.08.18 , 09:08 by Leonid » Logged
Leonid
Active user

Posts: 184


View Profile
« Reply #984 on: 25.08.18 , 13:08 »
Share Reply with quote

чи можна кондукторам MAV показувати білети з телефону?
Це питання відпало, бо на сайті написано, що е-квитки можна показувати з любого девайсу
Logged
chu
User

Posts: 55


View Profile
« Reply #985 on: 04.09.18 , 11:09 »
Share Reply with quote

перечитав кілька останніх сторінок теми,

так розумію, що зараз найкраще купувати квиток Чоп-Загонь-Чоп у касі в Чопі перед від’їздом.
далі в Загоні взяти потрібний квиток до Будапешту. (чи краще купувати Загонь-Будапешт через інтернет?)

зворотній з Будапешту до Загоні (ІС з пересадкою в Ніредьгазі) як і коли краще брати?

дякую.
Logged
Leonid
Active user

Posts: 184


View Profile
« Reply #986 on: 04.09.18 , 17:09 »
Share Reply with quote

Повертався з Будапешту до Захоні поїздом о 10:26 з прибуттям в 16:57, щоб встигнути на підкідиш о 18:29. Після Жолнока з особим пристрастієм придивлявся до станцій Törökszentmiklós та Kisújszállás. Чому? Може напишу про це в темі про велосипеди, відкривши для цього портал . Але цього разу п-ць підкрався на станції Püspökladány у вигляді 30 хвилинної затримки. Оскільки по розкладу там планувалась досить велика пауза (15 хв), виліз на свіже повітря. Трохи згодом поїзд посунувся трохи вперед, налякавши мене. Виявилось, що так він звільнював місце до другого поїзда, який приїхав на туж колію, та причепився до нашого.

Нарешті поїхали, але дуже повільно. І причина була в тому, що починаючи з цієї станції та майже до самого Дебрецена (а це біля 50 км!) ведуться грандіозні роботи з купую техніки та народу. Хто в темі, той зрозуміє, що всю дорогу був як на іголках. Але і на цей раз все минулося: в Дебрецені и Ниредьгазі суттєво скоротили час остановки, тому вцілому в Захоні були на 10 хвилин пізніше

Повернувшись додому зразу поліз на сайт MAV, щоб подивитись, чи є якись позначки про ремонтні роботи на маршруті. Поки не знайшов
Logged
adul
User

Posts: 27


View Profile
« Reply #987 on: 05.09.18 , 13:09 »
Share Reply with quote

Повертався з Будапешту до Захоні поїздом о 10:26 з прибуттям в 16:57, щоб встигнути на підкідиш о 18:29. Після Жолнока з особим пристрастієм придивлявся до станцій Törökszentmiklós та Kisújszállás. Чому? Може напишу про це в темі про велосипеди, відкривши для цього портал . Але цього разу п-ць підкрався на станції Püspökladány у вигляді 30 хвилинної затримки. Оскільки по розкладу там планувалась досить велика пауза (15 хв), виліз на свіже повітря. Трохи згодом поїзд посунувся трохи вперед, налякавши мене. Виявилось, що так він звільнював місце до другого поїзда, який приїхав на туж колію, та причепився до нашого.

Нарешті поїхали, але дуже повільно. І причина була в тому, що починаючи з цієї станції та майже до самого Дебрецена (а це біля 50 км!) ведуться грандіозні роботи з купую техніки та народу. Хто в темі, той зрозуміє, що всю дорогу був як на іголках. Але і на цей раз все минулося: в Дебрецені и Ниредьгазі суттєво скоротили час остановки, тому вцілому в Захоні були на 10 хвилин пізніше

Повернувшись додому зразу поліз на сайт MAV, щоб подивитись, чи є якись позначки про ремонтні роботи на маршруті. Поки не знайшов
Можливо в цьому причина? http://iho.hu/hir/hibridesitik-a-80-ast-180818
Logged
Leonid
Active user

Posts: 184


View Profile
« Reply #988 on: 05.09.18 , 21:09 »
Share Reply with quote

29 серпня їхав поїздом 6297 від Дебрецена до Будапешту з відправленням в 10:31. Нічого особливого не помічав: ні зміни швидкості потяга, нічого іншого. А може був не уважний, але скоріше за все так і було, бо на станцію Kisújszállás прибули мабуть по графіку. І там досить надовго зупинились. Тоді в мене не було на руках точного розкладу, тому не придав цьому уваги. Але звернув увагу, що по станції неперевно щось обявляли. Потім зайшов кондуктор і я по жестам та реакції публіки зрозумів, що поїзд зламався і далі не піде. Вимітайтесь.

На вулиці розпитав хлопця, що скоїлось. Він пояснив, шо там щось у них зламалось, через деякий час приїде інший потяг, нас забере, проїдемо дві остановки до Törökszentmiklós. Там нас підбере автобус та довезе до Золнока. А вже звідти поїдемо поїздом до Будапешту. На все про все вийде десь біля двох годин запізнення по Б. Ну все це гарно, мені якби поспішати не треба, але ж я с велосипедом.

Через 20 хвилин підїзжає інший потяг, маленький з компартментами. Тамбур вузенький, місць для велосипедів немає. Вся толпа з нашого поїзда полізла в цей. Стою в тамбурі, притиснутий звідусіль. Проходить кондуктор і посміхаючись пояснює, що провоз велосипеда автобусом не гарантує. Я теж йому посміхаюсь та  про себе думаю по-венгерски: А куди ж ви дінетесь?
Logged
Leonid
Active user

Posts: 184


View Profile
« Reply #989 on: 06.09.18 , 20:09 »
Share Reply with quote

Проїхавши тільки одну остановку, вже новий поїзд знову надовго зупинився. Невже і цей зламався? Через пів-години рушили далі. Нарешті станція Törökszentmiklós. Весь натовп швидко рушив в сторону привокзальної площі. Кількість така, що явно в один автобус не поміститься, вже чую почали сваритися. Молодьож повиймала мобіли та почала знімати.

На годиннику 10 хвилин на третю, вже мали бути в Будапешті. Знову підхожу до хлопця. Він пояснює, що обіцяють автобус за 20 хвилин і знову скептично дивиться на велосипед. Я так його з собою і таскав, не складаючи. Питаю, а скільки км до Золнока? Він дивиться в мобілу --- 20-ть.

Ну, подальший хід моїх думок мабуть зрозумілий. Подробиці росказувати не буду, хоча було цікаво, але то вже були події, які підпадають під закономірність "Дурням на перший раз везе". Біля 4-ї був в Золноку на вокзалі і зразу сів на поїзд до Келеті. Тут вже був цілий вагон для велосипедів і кріплення інші. Біля шостої вже в Будапешті. Ітак, це була інформаційно-розважальна частина, переходимо до наукової.

В мене невеликий досвід мандрівок угорською залізницею і до цієї історії вона мене не підводила. Наскільки типова ситуація, що скоїлась на цей раз? Чи веде MAV статистику таких ЧП і де про це можно прочитати (мої спроби найти щось поки ні до чого не привели)?  Тепер предположим, що їхав я в аеропорт і опіздав по вині залізниці, як тепер грамотно "качать права"? На зворотньому шляху до Чопа із-за ремонтних робіт теж міг опіздати (я поки що під очарованієм цього слова) в Захонь і моя б цепочка накрилась б мідним тазом. І що робити в Чопі тоді, коли білетов нема, як оце недавно скоїлось з туристами в Львові?

Хто щось знає, не мовчить, кричить сюди
Logged
Tags: mav chop budapest 
Pages: 1 ... 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 [99] 100
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.151 seconds with 21 queries.