Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
16.10.21 , 21:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Чоп-Будапешт

Pages: 1 ... 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 [108]
Reply | Print
Author Topic: Чоп-Будапешт  (Read 460501 times)
Maxy
Главный
Active user

Posts: 23198


View Profile
« Reply #1070 on: 06.10.21 , 16:10 »
Share Reply with quote

насправді міжнародний тариф на українській ділянці росте зовсім плавненько лише перші кількадесят кілометрів (тобто в чистому вигляді користуватись цим фактом можна лише беручи до Мукачева). Плюс там є "компенсація" за рахунок дурнуватого різкого скачка внутрішньукраїнської ціни, що виникає бо Мукачево - Київ 797 км, а з Чопа 838 км, а там як раз з 801-го кілометра скачок ціни, одразу так геп і на 99 грн.
Навіть Свалява - уже такий собі компроміс, при утворенні ціни до неї трішки захоплюється уже та ділянка, де міжнародний тариф росте різкіше, просто на загальному фоні непропроційно великий вклад в ціну, що привноситься додаванням ділянки Мукачево - Свалява ще не дуже помітненький. І до-речі "компенсації" на внутрішньоукраїнській ділянці тут уже нема  - в РІЦ ціна до Києва така-ж як від Мукачева, тобто наприклад 559 грн по середах. Тому я цей варіант виписав суто з урахуванням, що можливість долежали додаткові пів-години і цим підкупити себе умовивши що далі можна обійтись без спального вагона, бо інакше у цьому нема сенсу.

Зі станціями після Сваляви все ще гірше. У Воловці і Лавочному - цей поїзд не зупиняється - втім якби зупинявся - це нічого не міняло б бо вони нетарифні для міжнародного сполучення. Тобто далі ніж до Сваляви - міжнародний квиток можна оформити мінімум до Славська.  І до Славська там ціна набіжить уже ого-го: вартість проїзду Ньїредьгаза - Славсько буде 12.1 євро квиток і 10 євро плацкарта. А одночасно вартість проїзду ділянки Славсько - Київ - така сама як Мукачево - Київ чи Свалява - Київ, ті ж 559 грн по середах.
« Last Edit: 06.10.21 , 16:10 by Maxy » Logged
MK
User

Posts: 37


View Profile
« Reply #1071 on: 06.10.21 , 16:10 »
Share Reply with quote

Спасибо большое!
Хочу уточнить еще такой момент: на сегодня со Львова нету свободных мест на Трансформер, но есть с Ивано-Франковска. Как лучше поступить: сразу взять билет с ИФ или подождать когда за сутки откроется бронь?
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 23198


View Profile
« Reply #1072 on: 06.10.21 , 17:10 »
Share Reply with quote

от же ж. Раніше такого обмеження не було. У мене немає готової відповіді щодо того, як доцільніше поводитись, бо ситуація не зовсім знайома. Поспостерігайте.
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 1754


View Profile
« Reply #1073 on: 07.10.21 , 10:10 »
Share Reply with quote

Спасибо большое!
Хочу уточнить еще такой момент: на сегодня со Львова нету свободных мест на Трансформер, но есть с Ивано-Франковска. Как лучше поступить: сразу взять билет с ИФ или подождать когда за сутки откроется бронь?

зі Львова за добу місця точно будуть, але питання в тому, які місця. Чи будуть серед них місця біля вікна - питання.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 23198


View Profile
« Reply #1074 on: 07.10.21 , 12:10 »
Share Reply with quote

Це ви знаєте по нещодавньому досвіду (останні кілька тижнів, я так розумію - все істотно змінилось після обвалу в Новоселиці), чи по більш давньому пишете?

Раніше ж саме так і було, як Ви написали, але одночасно і продаж від Львова на 749/750 не обмежували і взагалі проблем з місцями на цей поїзд не було, його розкуповували мало не одним з останніх.
А зараз, я  так дивлюсь - в день виїзду часто немає місць від Львова,  мабуть саме тому продаж від Львова лише в один вагон і коли він розпродається - попередній продаж лише від І-Ф. Новина у цьому, раніше так не було.

Я не знаю що саме змінилось, маю підозру що дався взнаки обвал в Новоселиці, через котрий збільшили кількість вагонів в чернівецькій групі 7/8, через що кількість трансформерів у 7/8 скоротили, з чого автоматично вийшло що 749/750 став куцим і тепер місця на нього стали дефіцитом
« Last Edit: 07.10.21 , 12:10 by Maxy » Logged
delphin_7
Active user

Posts: 1754


View Profile
« Reply #1075 on: 07.10.21 , 13:10 »
Share Reply with quote

Це ви знаєте по нещодавньому досвіду (останні кілька тижнів, я так розумію - все істотно змінилось після обвалу в Новоселиці), чи по більш давньому пишете?

Раніше ж саме так і було, як Ви написали, але одночасно і продаж від Львова на 749/750 не обмежували і взагалі проблем з місцями на цей поїзд не було, його розкуповували мало не одним з останніх.
А зараз, я  так дивлюсь - в день виїзду часто немає місць від Львова,  мабуть саме тому продаж від Львова лише в один вагон і коли він розпродається - попередній продаж лише від І-Ф. Новина у цьому, раніше так не було.

Я не знаю що саме змінилось, маю підозру що дався взнаки обвал в Новоселиці, через котрий збільшили кількість вагонів в чернівецькій групі 7/8, через що кількість трансформерів у 7/8 скоротили, з чого автоматично вийшло що 749/750 став куцим і тепер місця на нього стали дефіцитом

приблизно 1-2 рази на тиждень спостерігаю, але саме за добу
в день виїзду дійсно може не бути
Logged
Tags: mav chop budapest 
Pages: 1 ... 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 [108]
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!